Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Jest deweloper, który tnie ceny o 20 proc.
17.11.2008

Jest deweloper, który tnie ceny o 20 proc.

Do każdego domu moglibyśmy dorzucić psa Chihuahua, audiencję u Baraka Obamy albo latający spodek, lepiej jednak jak damy dobrą cenę i skończymy mamić cudami – tak wygląda ostatnia reklama katowickiego dewelopera MK Inwestycje, który postanowił obniżyć na trzylecie firmy obniżyć ceny domów na jednym z osiedli do 3333 zł za mkw. brutto. Jak się dowiedzieliśmy, ceny spadły o około 20 proc. Naszą akcją chcemy pokazać jak absurdalne stało się dodawanie przy zakupie domu lub mieszkania prezentów, które w gruncie rzeczy wcale nie przekonywały do zakupu nieruchomości. Chcemy zwrócić uwagę klientów na czynniki, o których zapomniano w natłoku promocji, a które powinny decydować o zakupie, czyli wysoka jakość inwestycji i rozsądna, nieprzeszacowana cena nieruchomości – tłumaczy Monika Śleziońska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży. Dzisiaj najwartościowszy komunikat to ten, który wprost mówi o tym, ile zapłacimy za metrw kwadratowy oraz czy uzyskamy od dewelopera pomoc w finansowaniu, bez mydlenia oczu bonusami – dodaje Tomasz Pietrzak, dyrektor agencji PR Guarana Communications
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Do każdego domu moglibyśmy dorzucić psa Chihuahua, audiencję u Baraka Obamy albo latający spodek, lepiej jednak jak damy dobrą cenę i skończymy mamić cudami – tak wygląda ostatnia reklama katowickiego dewelopera MK Inwestycje, który postanowił obniżyć na trzylecie firmy obniżyć ceny domów na jednym z osiedli do 3333 zł za mkw. brutto. Jak się dowiedzieliśmy, ceny spadły o około 20 proc. Naszą akcją chcemy pokazać jak absurdalne stało się dodawanie przy zakupie domu lub mieszkania prezentów, które w gruncie rzeczy wcale nie przekonywały do zakupu nieruchomości. Chcemy zwrócić uwagę klientów na czynniki, o których zapomniano w natłoku promocji, a które powinny decydować o zakupie, czyli wysoka jakość inwestycji i rozsądna, nieprzeszacowana cena nieruchomości – tłumaczy Monika Śleziońska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży. Dzisiaj najwartościowszy komunikat to ten, który wprost mówi o tym, ile zapłacimy za metrw kwadratowy oraz czy uzyskamy od dewelopera pomoc w finansowaniu, bez mydlenia oczu bonusami – dodaje Tomasz Pietrzak, dyrektor agencji PR Guarana Communications
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: