Zapraszamy Państwa do skorzystania z przewodników po produktach Kompasu Inwestycji.
W udostępnionych przewodnikach znajdziecie Państwo informacje na temat:
jak poruszać się po naszej bazie,
jak ustawić hasło i parametry codziennego porannego newslettera,
jak wykorzystać Kompas Inwestycji do wewnętrznej komunikacji w firmie,
jak ustawić sobie zadanie związane z inwestycją i przypomnienie o nim (Planner),
możliwości analizy rynku budowlanego i otoczenia rynkowego przedsiębiorstwa (Panel Managera),
możliwości oceny aktywności firm budowlanych na rynku (Panel Managera),
jak w łatwy sposób pozyskać kontakt budowlany na konkretnej inwestycji.
1. Baza inwestycji
|
|
2. Planner |
|
3. Panel Managera
|
|
4. Kontakty budowlane |
|
5. Zlecenia Budowlane |
|
6. Dodawanie udziału w inwestycji
|
|
7. E-portfolio |
|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli masz problem z działaniem aplikacji, napisz na adres: administracja@kompasinwestycji.pl
Jeśli chcesz zgłosić zlecenie budowlane na inwestycję, napisz na adres: zleceniabudowlane@kompasinwestycji.pl
Jeśli masz uwagi do poszczególnych inwestycji, prosimy o skorzystanie z opcji "Zgłoś uwagi" w karcie inwestycji.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Najczęściej zadawane pytania:
Jak skonfigurować konto użytkownika - poranny mailing i hasło?
Jak mogę oznaczyć inwestycję, aby przestała pojawiać się w moich wynikach wyszukiwania?
Jeśli nie chcesz aby inwestycja pojawiała się w wynikach wyszukiwania możesz w karcie inwestycji z lewej strony wybrać opcję "Archiwizuj".
Inwestycja przestanie być widoczna w wynikach wyszukiwania z wyłączonym archiwum. Opcja Archiwum jest domyślnie wyłączona w wyszukiwarce i wyklucza również inwestycja zakończone, zarzucone oraz inwestycje typu flash z datą ważności w przeszłości.
Jak mogę przywrócić inwestycję, którą wcześniej zarchiwizowałem?
Aby przywrócić inwestycję, którą się zarchiwizowało należy wyszukać ją w wyszukiwarce inwestycji z włączoną opcją Archiwum.
Następnie w karcie inwestycji należy wybrać opcję "Przywróć" z lewej strony.
Czym różnią się kontakty pobierane w zakładce “Zlecenia” od tych dodatkowo płatnych?
Kontakty dostępne przy zleceniach budowlanych dostępne są w ramach abonamentu podstawowego. Każdy użytkownik może takich kontaktów pobrać 10 dziennie. Kontakt przy zleceniu budowlanym jest możliwy do pobrania jeśli zgłoszone zlecenie dotyczy zakresu działalności firmy użytkownika. W przeciwnym wypadku nie jest widoczny kontakt do pobrania.
W przypadku dodatkowej opcji ‘Kontakty Budowlane’ użytkownik może pobrać kontakt udostępniany w sekcji ‘Firmy Biorące udział w inwestycji’. Takich kontaktów można pobrać 5 dziennie, niezależnie od puli kontaktów widocznych przy zleceniach budowlanych.
Dlaczego można pobrać tylko 5 kontaktów w ciągu dnia?
Na karcie inwestycji w sekcji ‘Firmy biorące udział w inwestycji’ udostępniamy użytkownikom korzystającym z opcji Kontakty Budowlane możliwość pobrania kontaktu budowlanego. Jest on przyznawany dla danego klienta zgodnie z ustalonym abonamentem. W ramach opcji ‘Kontakty Budowlane’ użytkownik może pobrać dziennie 5 kontaktów. Mając na uwadze wzajemny szacunek uczestników procesu inwestycyjnego, dbamy o to, by pobrany kontakt służył przede wszystkim relacjom pomiędzy inwestorem, projektantem, wykonawcami i dostawcami, a nie np. masowym działaniom marketingowym.
Jakie inwestycje trafiają do archiwum?
Do ‘Archiwum’ przenoszone są inwestycje które zmieniły etap na: ‘obiekt zakończony’, ‘inwestycja zarzucona’ oraz takie, które użytkownik przeniósł do Archiwum poprzez opcję ‘Archiwizuj’ z karty inwestycji.
Jak znaleźć zakończoną lub zarzuconą inwestycję?
Inwestycję na etapie ‘obiekt zakończony’ oraz ‘inwestycja zarzucona’ znajdziecie Państwo w ‘Archiwum’. W tym celu należy uaktywnić na stronie wyszukiwarki suwak ‘Archiwum’.
Co to jest inwestycja obserwowana?
Każdą inwestycję, którą użytkownik oceni jako interesują pod względem potencjału sprzedażowego, można, z poziomu karty inwestycji, dodać do katalogu inwestycji obserwowanych.
Katalog inwestycji obserwowanych tworzą projekty, które są ważne dla danego użytkownika. Nowe aktualizacje, zmiany statusu itp. inwestycji obserwowanej są wysyłane do użytkownika w porannym newsletterze - pod warunkiem, że w ustawieniach “Rodzaj powiadomień” zaznaczono opcję “Aktualizacje obserwowanych + nowości wg. ustawień”.
Dostęp do inwestycji obserwowanych jest możliwy z poziomu:
a/ panelu klienta |
b/ wyszukiwarki |
|
Co to są inwestycje FLASH
Inwestycje FLASH charakteryzują się krótkim cyklem inwestycyjnym, mniejszą wartością i powierzchnią niż standardowe projekty (poniżej 2 tys. m2). Ze względu na krótki czas realizacji nie prowadzimy aktualizacji, nie udostępniamy kontaktów budowlanych oraz nie odpowiadamy na pytania dotyczące tych inwestycji.
Jak znaleźć wszystkie inwestycje wybranej firmy?
Pełne portfolio inwestora, generalnego wykonawcy lub projektanta znajdziemy w wyszukiwarce firm (zakładka firmy ->wyszukiwarka) poprzez wpisanie w polu ‘Nazwa firmy’ nazwy szukanego uczestnika rynku. Po wpisaniu pierwszych liter nazwy system wyświetla listę firm do wyboru. Wybierz interesujące przedsiębiorstwo i wejdź na kartę firmy.
Na górze karty po prawej stronie znajduje się mapa z zaznaczonymi aktywnymi inwestycjami oraz informacja na jakich etapach one się znajdują.
Na dole karty, w sekcji ‘Inwestycje’, umieszczony jest wykaz aktywnych projektów, w które zaangażowana jest firma. Uaktywnienie suwaka ‘Archiwum’ wyświetli się kompletne portfolio, wraz z projektami o statusie ‘obiekt zakończony’ i ‘inwestycja zarzucona’.
|
||