Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
ATAL podbija rynek mieszkaniowy
07.11.2012

ATAL podbija rynek mieszkaniowy

ATAL zamyka październik z rekordową liczbą sprzedanych mieszkań. W ubiegłym miesiącu deweloper podpisał aż 72 umowy, a jego klienci dokonali 99 rezerwacji lokali. Najwięcej transakcji zawarto w Krakowie, w Warszawie i we Wrocławiu. Sprzedaż w firmie ATAL utrzymuje tendencję wzrostową. W październiku deweloper sfinalizował łącznie 72 umowy. Najwyższy poziom sprzedaży odnotowano w Krakowie, gdzie Spółka realizuje inwestycje: Nadwiślańska 11 Apartamenty, Bronowice Residence II i III, City Towers Czyżyny, Lindego Park oraz Nowy Żabiniec. W stolicy małopolski sprzedano łącznie 33 mieszkania i dokonano rezerwacji kolejnych 32 lokali. Na warszawskim rynku mieszkaniowym dużym zainteresowaniem cieszy się projekt Atal Marina. W październiku w inwestycji realizowanej przy Kanale Żerańskim nabywców znalazło 13 mieszkań, a kolejne 13 zostało zarezerwowanych. Podobne wyniki sprzedaży osiągnięto we Wrocławiu, a liczba rezerwacji dotyczyła tu aż 32 lokali. Nie zwalnia sprzedaż również w Łodzi, gdzie deweloper sfinalizował 9 umów oraz w Katowicach, gdzie dokonano 4 transakcji. - Na wysoki poziom sprzedaży i niesłabnące zainteresowanie naszymi mieszkaniami wpływa wysoka jakość i dobra cena oferowanych produktów. Ponadto odpowiednia identyfikacja bieżącej sytuacji rynkowej i potrzeb nabywców, przekładają się na adekwatność realizowanych przez nas inwestycji. Dlatego regularnie weryfikujemy ofertę i proponujemy rozwiązania dostosowane do potrzeb rynku – komentuje Zbigniew Juroszek, Prezes ATAL. Na bardzo dobry wynik sprzedaży wpłynęło także jesienne ożywienie na rynku w związku z targami nieruchomości mieszkaniowych. ATAL prezentował swoją ofertę m.in. w Krakowie, we Wrocławiu i w Warszawie, gdzie zdobył 2 miejsce za najlepsze stoisko i najlepszą obsługę. Nabywcy doceniają elastyczność dewelopera, która przejawia się w indywidualnym podejściu do Klienta, wsparciu przy dokumentacji dla banków, czy wydłużaniu rezerwacji mieszkań, a także jego wiarygodność. Ponadto ATAL dzięki współpracy z licznymi partnerami takimi, jak Aspiro, Home Broker czy Leroy Merlin, wprowadza szereg udogodnień, które ułatwiają Klientom podjęcie decyzji oraz przejście przez cały proces zakupu własnego M. - Do dyspozycji Klientów oddajemy m.in. interaktywny Panel wykończeń mieszkań. Oferujemy także wsparcie w dopełnieniu formalności związanych z otrzymaniem kredytu i spłaty jego marży przez pierwsze 18 miesięcy. W Łodzi uruchomiliśmy kompleksowy projekt „Zajmiemy się wszystkim za Ciebie”, w ramach którego pomagamy sprzedać obecnelokum Klienta, pokrywamy koszt prowizji brokera nieruchomości oraz oferujemy nowe mieszkanie na osiedlu o wysokim standardzie. Ponadto w Krakowie do każdego sprzedanego mieszkania wydajemy bony zakupowe w wysokości 5 tys. lub 10 tys. zł do wykorzystania w Leroy Merlin – dodaje Zbigniew Juroszek.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
ATAL zamyka październik z rekordową liczbą sprzedanych mieszkań. W ubiegłym miesiącu deweloper podpisał aż 72 umowy, a jego klienci dokonali 99 rezerwacji lokali. Najwięcej transakcji zawarto w Krakowie, w Warszawie i we Wrocławiu.
Sprzedaż w firmie ATAL utrzymuje tendencję wzrostową. W październiku deweloper sfinalizował łącznie 72 umowy. Najwyższy poziom sprzedaży odnotowano w Krakowie, gdzie Spółka realizuje inwestycje: Nadwiślańska 11 Apartamenty, Bronowice Residence II i III, City Towers Czyżyny, Lindego Park oraz Nowy Żabiniec. W stolicy małopolski sprzedano łącznie 33 mieszkania i dokonano rezerwacji kolejnych 32 lokali.
Na warszawskim rynku mieszkaniowym dużym zainteresowaniem cieszy się projekt Atal Marina. W październiku w inwestycji realizowanej przy Kanale Żerańskim nabywców znalazło 13 mieszkań, a kolejne 13 zostało zarezerwowanych. Podobne wyniki sprzedaży osiągnięto we Wrocławiu, a liczba rezerwacji dotyczyła tu aż 32 lokali. Nie zwalnia sprzedaż również w Łodzi, gdzie deweloper sfinalizował 9 umów oraz w Katowicach, gdzie dokonano 4 transakcji.
- Na wysoki poziom sprzedaży i niesłabnące zainteresowanie naszymi mieszkaniami wpływa wysoka jakość i dobra cena oferowanych produktów. Ponadto odpowiednia identyfikacja bieżącej sytuacji rynkowej i potrzeb nabywców, przekładają się na adekwatność realizowanych przez nas inwestycji. Dlatego regularnie weryfikujemy ofertę i proponujemy rozwiązania dostosowane do potrzeb rynku – komentuje Zbigniew Juroszek, Prezes ATAL.
Na bardzo dobry wynik sprzedaży wpłynęło także jesienne ożywienie na rynku w związku z targami nieruchomości mieszkaniowych. ATAL prezentował swoją ofertę m.in. w Krakowie, we Wrocławiu i w Warszawie, gdzie zdobył 2 miejsce za najlepsze stoisko i najlepszą obsługę. Nabywcy doceniają elastyczność dewelopera, która przejawia się w indywidualnym podejściu do Klienta, wsparciu przy dokumentacji dla banków, czy wydłużaniu rezerwacji mieszkań, a także jego wiarygodność. Ponadto ATAL dzięki współpracy z licznymi partnerami takimi, jak Aspiro, Home Broker czy Leroy Merlin, wprowadza szereg udogodnień, które ułatwiają Klientom podjęcie decyzji oraz przejście przez cały proces zakupu własnego M.
- Do dyspozycji Klientów oddajemy m.in. interaktywny Panel wykończeń mieszkań. Oferujemy także wsparcie w dopełnieniu formalności związanych z otrzymaniem kredytu i spłaty jego marży przez pierwsze 18 miesięcy. W Łodzi uruchomiliśmy kompleksowy projekt „Zajmiemy się wszystkim za Ciebie”, w ramach którego pomagamy sprzedać obecnelokum Klienta, pokrywamy koszt prowizji brokera nieruchomości oraz oferujemy nowe mieszkanie na osiedlu o wysokim standardzie. Ponadto w Krakowie do każdego sprzedanego mieszkania wydajemy bony zakupowe w wysokości 5 tys. lub 10 tys. zł do wykorzystania w Leroy Merlin – dodaje Zbigniew Juroszek.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: