
Wróć do Pulsu Budownictwa


30.09.2013
Wielkie zmiany w Centrum Handlowym Alfa w Olsztynie
W dniu 5 października 2013 roku olsztyńskie Centrum Handlowe Alfa zmieni nazwę na Aura Centrum Olsztyna. Tego dnia zaprezentowany zostanie nowy logotyp oraz całkowicie nowa identyfikacja wizualna Centrum. Zakończy się także pierwszy etap prac modernizacyjnych.
Rockspring Property Investment Managers, właściciel Centrum Handlowego Alfa w Olsztynie poinformował, że Centrum zmieni swoją nazwę na Aura Centrum Olsztyna. W momencie nabycia obiektu w marcu 2012 roku, Rockspring, wspólnie z asset managerem Centrum – Balmain Asset Management, rozpoczął realizację planu modernizacji. Generalnym wykonawcą została firma Jaekel Bud Tech z Chorzowa.
- Przez ostatnie 12 miesięcy plan ten był wcielany w życie a jego realizacja zamknęła się w kosztach 20 mln zł, które zostały zainwestowane w remont pasaży Centrum, głównych wejść oraz parkingu. Wprowadzone zostały także nowe marki, które nie były dotąd obecne w Olsztynie, jak delikatesy Alma, Sinsay, czy Bershka. Jako część tego procesu oraz w związku z ograniczeniami praw do nazwy Centrum podjęliśmy wraz z Rockspring decyzję, że jest to właściwy moment na przeprowadzenie rebrandingu, ponieważ Centrum przeszło właśnie niebywałą transformację i może na nowo zaistnieć jako istotna część centrum Olsztyna – mówi Stuart Lang z Balmain Asset Management.
Nowa nazwa „Aura Centrum Olsztyna” podkreśla znaczenie centralnej lokalizacji obiektu w mieście. Jest również prosta w swojej wymowie, lecz zdecydowanie bardziej elastyczna w wykorzystaniu niż poprzednia. Natomiast logo Aury będzie nawiązywać do dotychczasowego logo Centrum kolorem różowym, który jest żywy i łatwo rozpoznawalny.
Oficjalne ujawnienie nowej nazwy i logotypu Centrum było poprzedzone kilkumiesięczną kampanią teaserową, której celem było zaintrygowanie mieszkańców Olsztyna i zaznajomienie ich z pewnymi aspektami nowego logo i nazwy, lecz bez ich pełnego ujawniania i bez podawania związku z Centrum Handlowym. W ramach kampanii teaserowej wykorzystywane były formy graficzne, jak np. pierwsze w Olsztynie graffiti i murale 3D, które pojawiały się na ścianach i chodnikach miasta.

Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
W dniu 5 października 2013 roku olsztyńskie Centrum Handlowe Alfa zmieni nazwę na Aura Centrum Olsztyna. Tego dnia zaprezentowany zostanie nowy logotyp oraz całkowicie nowa identyfikacja wizualna Centrum. Zakończy się także pierwszy etap prac modernizacyjnych.
Rockspring Property Investment Managers, właściciel Centrum Handlowego Alfa w Olsztynie poinformował, że Centrum zmieni swoją nazwę na Aura Centrum Olsztyna. W momencie nabycia obiektu w marcu 2012 roku, Rockspring, wspólnie z asset managerem Centrum – Balmain Asset Management, rozpoczął realizację planu modernizacji. Generalnym wykonawcą została firma Jaekel Bud Tech z Chorzowa.
- Przez ostatnie 12 miesięcy plan ten był wcielany w życie a jego realizacja zamknęła się w kosztach 20 mln zł, które zostały zainwestowane w remont pasaży Centrum, głównych wejść oraz parkingu. Wprowadzone zostały także nowe marki, które nie były dotąd obecne w Olsztynie, jak delikatesy Alma, Sinsay, czy Bershka. Jako część tego procesu oraz w związku z ograniczeniami praw do nazwy Centrum podjęliśmy wraz z Rockspring decyzję, że jest to właściwy moment na przeprowadzenie rebrandingu, ponieważ Centrum przeszło właśnie niebywałą transformację i może na nowo zaistnieć jako istotna część centrum Olsztyna – mówi Stuart Lang z Balmain Asset Management.
Nowa nazwa „Aura Centrum Olsztyna” podkreśla znaczenie centralnej lokalizacji obiektu w mieście. Jest również prosta w swojej wymowie, lecz zdecydowanie bardziej elastyczna w wykorzystaniu niż poprzednia. Natomiast logo Aury będzie nawiązywać do dotychczasowego logo Centrum kolorem różowym, który jest żywy i łatwo rozpoznawalny.
Oficjalne ujawnienie nowej nazwy i logotypu Centrum było poprzedzone kilkumiesięczną kampanią teaserową, której celem było zaintrygowanie mieszkańców Olsztyna i zaznajomienie ich z pewnymi aspektami nowego logo i nazwy, lecz bez ich pełnego ujawniania i bez podawania związku z Centrum Handlowym. W ramach kampanii teaserowej wykorzystywane były formy graficzne, jak np. pierwsze w Olsztynie graffiti i murale 3D, które pojawiały się na ścianach i chodnikach miasta.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: