Data dodania: 12/05/2014

W Żorach powstaje nowoczesny, 3-kondygnacyjny hotel Alto, który zaproponuje swoim gościom 54 pokoje i 108 miejsc noclegowych. Inwestycja to nowy projekt sieci Qubus Hotel. W obiekcie znajdzie się oryginalna restauracja i specjalna strefa relaksu wyposażona w nowinki technologiczne. Cały obiekt będzie też przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Projekt budowlany inwestycji wykonuje firma TK-BUD z Krakowa. Projekt architektoniczny hotelu Alto przygotowała firma Konsorcjum Smart Concept, natomiast wnętrza hotelowe zaprojektowała Katarzyna Miernik-Staszelis z firmy MOIA. W tej chwili rozpoczęto pierwszy etap budowy - stan surowy otwarty. Ukończenie tego etapu planowane jest na lipiec. W tym czasie rozpisany zostanie przetarg na wykonanie instalacji sanitarnej, wentylacyjnej i elektrycznej. Kolejną fazą będzie wykończenie wnętrz budynku, m.in. położenie gładzi, tynków, tapet, wykładzin, montaż okien i drzwi, zagospodarowanie terenu zielonego oraz zakończenie prac związanych z elewacją budynku. Planowane zakończenie 2 etapu budowy to wrzesień tego roku. Następnie do października wyposażane będą pokoje, recepcja i restauracja. Samo otwarcie hotelu planowane jest na przełomie grudnia 2014 i stycznia 2015 roku.

Hotel Alto w Żorach, wizualziacja - Qubus Hotel

Pomysłodawcy Alto postawili nie tylko na nowy koncept hotelowy, ale także na wykorzystanie potencjału biznesowego mniejszych, polskich miast. Żory zlokalizowane są w biznesowej aglomeracji śląskiej, a rynek usług hotelarskich nie jest tam jeszcze tak bardzo przesycony, jak w dużych miastach, np. w Warszawie czy Krakowie. Dzięki temu Alto stanie się trafną i atrakcyjniejszą cenowo alternatywą dla obiektów i sieci hotelarskich zlokalizowanych w centrach dużych miast.

Alto w Żorach będzie nowoczesnym, kompaktowym i przede wszystkim przyjaznym dla Gości hotelem. Atrakcyjna polityka cenowa zostanie połączona z wysoką jakością usług i luksusowym designem, a innowacyjna technologia zapewni Gościom poczucie komfortu i wygody.

- Doświadczenie gościa to element na który zwrócimy szczególną uwagę. Będziemy otwarci na informację zwrotną, którą uwzględnimy w naszych procesach decyzyjnych. Dlatego pracujemy nad zupełnie inną strategią komunikacji z gościem. Stawiamy w niej na lekkość, prostotę i funkcjonalność komunikatów, które połączymy z ideą uśmiechu. Chcemy aby goście przyjeżdżający do Alto nie tylko wypoczęli, ale także dzięki „uśmiechniętemu hotelowi” poczuli się w nim wyjątkowo dobrze – mówi Artur Hajduk, prezes sieci Qubus Hotel.