Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Tłum chętnych do budowy dwóch odcinków S19 na Podkarpaciu
03.03.2021

Tłum chętnych do budowy dwóch odcinków S19 na Podkarpaciu

GDDKiA otworzyła oferty w przetargu na zaprojektowanie i budowędrogi ekspresowej S19 na odcinku od węzła Iskrzynia do węzła Dukla. Łączona długość dwóch nowych odcinków to ponad 20 km.Do przetargu zgłoszono 20 ofert. Jedenastu wykonawców jestzainteresowanychzaprojektowaniemi budową dcinkaIskrzynia - Miejsce Piastoweo długości 10,3 km.Najniższą ofertę na kwotę 365 mlnzł złożyło konsorcjumfirmAldesaConstruccionesPolska oraz Aldesa Construcciones. Na realizację tej inwestycji przewidziano kwotę 579 mln zł. Odcinek będzie miał długość 10,3 km, przekrój dwujezdniowym po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Powstaną dwa węzły drogowe (Iskrzynia i Miejsce Piastowe), Obwód Utrzymania Drogowego (OUD) Miejsce Piastowe, obiekty inżynierskie w miejscach przekroczeń przeszkód poprzecznych (dwie estakady, pięć wiaduktów drogowych, 11 mostów w ciągu drogi ekspresowej, przejście nad S19 dla zwierząt średnich, przejście pod obiektem inżynierskim dla średnich zwierząt, przejście pod obiektem inżynierskim dla małych zwierząt), urządzenia BRD oraz urządzenia ochrony środowiska. Przebudowane i rozbudowane zostaną kolidujące drogi poprzeczne, a także infrastruktura techniczna. Zaprojektowaniem i budową drogi ekspresowej o długości 10,1 km na odcinku Miejsce Piastowe - Dukla zainteresowanych jest osiem firm.Najniższą ofertę na kwotę 478 mln złzłożyła spółkaStrabag.Na realizację tej inwestycji przewidziano 704 mln zł. Odcinek będzie miał długość 10,1km, przekrój dwujezdniowym po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Powstanie węzeł drogowy Dukla, paraMiejsc Obsługi PodróżnychRówne(MOP kat. I), obiekty inżynierskie w miejscach przekroczeń przeszkód poprzecznych (trzy estakady, pięć wiaduktów, sześć mostów, przejście górne dla dużych zwierząt, dwa przejścia dolne dla średnich zwierząt, przejście dolne dla małych zwierząt, dwa przepusty). Droga zostanie wyposażona w urządzenia BRD oraz ochrony środowiska. Przebudowane i rozbudowane zostaną kolidujące drogi poprzeczne, a także infrastruktura techniczna. GDDKiA zakłada, że umowyna realizację,w przypadku brakuodwołań, zostanąpodpisane w III kwartale br. Wykonawcy na roboty wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowaniebędą mieć36miesięcy.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
GDDKiA otworzyła oferty w przetargu na zaprojektowanie i budowędrogi ekspresowej S19 na odcinku od węzła Iskrzynia do węzła Dukla. Łączona długość dwóch nowych odcinków to ponad 20 km.Do przetargu zgłoszono 20 ofert.
Jedenastu wykonawców jestzainteresowanychzaprojektowaniemi budową dcinkaIskrzynia - Miejsce Piastoweo długości 10,3 km.Najniższą ofertę na kwotę 365 mlnzł złożyło konsorcjumfirmAldesaConstruccionesPolska oraz Aldesa Construcciones. Na realizację tej inwestycji przewidziano kwotę 579 mln zł.
Odcinek będzie miał długość 10,3 km, przekrój dwujezdniowym po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Powstaną dwa węzły drogowe (Iskrzynia i Miejsce Piastowe), Obwód Utrzymania Drogowego (OUD) Miejsce Piastowe, obiekty inżynierskie w miejscach przekroczeń przeszkód poprzecznych (dwie estakady, pięć wiaduktów drogowych, 11 mostów w ciągu drogi ekspresowej, przejście nad S19 dla zwierząt średnich, przejście pod obiektem inżynierskim dla średnich zwierząt, przejście pod obiektem inżynierskim dla małych zwierząt), urządzenia BRD oraz urządzenia ochrony środowiska. Przebudowane i rozbudowane zostaną kolidujące drogi poprzeczne, a także infrastruktura techniczna.
Zaprojektowaniem i budową drogi ekspresowej o długości 10,1 km na odcinku Miejsce Piastowe - Dukla zainteresowanych jest osiem firm.Najniższą ofertę na kwotę 478 mln złzłożyła spółkaStrabag.Na realizację tej inwestycji przewidziano 704 mln zł.
Odcinek będzie miał długość 10,1km, przekrój dwujezdniowym po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Powstanie węzeł drogowy Dukla, paraMiejsc Obsługi PodróżnychRówne(MOP kat. I), obiekty inżynierskie w miejscach przekroczeń przeszkód poprzecznych (trzy estakady, pięć wiaduktów, sześć mostów, przejście górne dla dużych zwierząt, dwa przejścia dolne dla średnich zwierząt, przejście dolne dla małych zwierząt, dwa przepusty). Droga zostanie wyposażona w urządzenia BRD oraz ochrony środowiska. Przebudowane i rozbudowane zostaną kolidujące drogi poprzeczne, a także infrastruktura techniczna.
GDDKiA zakłada, że umowyna realizację,w przypadku brakuodwołań, zostanąpodpisane w III kwartale br. Wykonawcy na roboty wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowaniebędą mieć36miesięcy.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: