
Wróć do Pulsu Budownictwa


21.04.2009
Tesco w Polsce rośnie i planuje nowe otwarcia
Plany inwestycyjne Tesco na rok 2009/10 przewidują dalszy rozwój organiczny oparty na budowie sklepów o różnych formatach. Firma planuje otworzyć 25 sklepów. W wyniku tych inwestycji powstanie około 1800 nowych miejsc pracy. Tesco stara się budować ofertę na czasy kryzysu, zarówno pod względem cen, jak i szerokiego wyboru produktów. Firma inwestuje w rozwój nowych marek, od marca bieżącego roku na półki sieci trafiło 700 nowych produktów w niskich cenach porównywalnych do tych w sklepach dyskontowych. Na inwestycje w obniżanie cen firma przeznaczy ponad 125 milionów złotych.

Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Plany inwestycyjne Tesco na rok 2009/10 przewidują dalszy rozwój organiczny oparty na budowie sklepów o różnych formatach. Firma planuje otworzyć 25 sklepów. W wyniku tych inwestycji powstanie około 1800 nowych miejsc pracy. Tesco stara się budować ofertę na czasy kryzysu, zarówno pod względem cen, jak i szerokiego wyboru produktów. Firma inwestuje w rozwój nowych marek, od marca bieżącego roku na półki sieci trafiło 700 nowych produktów w niskich cenach porównywalnych do tych w sklepach dyskontowych. Na inwestycje w obniżanie cen firma przeznaczy ponad 125 milionów złotych.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: