
Wróć do Pulsu Budownictwa


08.04.2014
Rusza Centrum Handlowe Karuzela w Turku
W dniu 9 kwietnia otworzy się Centrum Handlowe Karuzela w Turku. Obiekt powstanie w centrum miasta na terenie obecnego dworca PKS, u zbiegu ulic Dworcowej i Milewskiego. Będzie to pierwszy, nowoczesny obiekt handlowy w mieście Turek. Projekt jest zintegrowany zfunkcjonującym dworcem PKS.
Trzecia inwestycja pod nazwą Karuzela, po Biskupcu i Wodzisławiu Śląskim, ma 5350 mkw. powierzchni najmu na której znajdzie się 13 znanych marek i pubktów usługowych. Głównymi najemcami są m.in.: POLOmarket, JYSK, Media Expert, Rossmann, CCC, Deichmann, Martes Sport, Pepco, Empik, Relay oraz Play. Do dyspozycji klientów oddany zostanie parking na 200 samochodów osobowych.
- Cieszymy się, że zsukcesem udało się nam skomercjalizować centrum. Strefa zasięgu o wolumenie 55 tys osób oraz sąsiedztwo PKS okazały się atrakcyjne dla najemców, którzy po raz kolejny już współpracują przy projekcie Karuzela. Stopień komercjalizacji na dzień otwarcia wynosi 99 proc. Przygotowaliśmy wiele atrakcji dla mieszkańców mając nadzieję, że „rozkręcą“ znami kolejną Karuzlę – mówi Marceli Maćkiewicz zRetail Concept, która komercjalizowała park handlowy.
Inwestorem jest spółka Karuzela. Generalnym wykonawcą projektu jest firma Budrem. Komercjalizacją zajmuje się firma Retail Concept, specjalizująca się w obsłudze rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski

Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
W dniu 9 kwietnia otworzy się Centrum Handlowe Karuzela w Turku. Obiekt powstanie w centrum miasta na terenie obecnego dworca PKS, u zbiegu ulic Dworcowej i Milewskiego. Będzie to pierwszy, nowoczesny obiekt handlowy w mieście Turek. Projekt jest zintegrowany zfunkcjonującym dworcem PKS.
Trzecia inwestycja pod nazwą Karuzela, po Biskupcu i Wodzisławiu Śląskim, ma 5350 mkw. powierzchni najmu na której znajdzie się 13 znanych marek i pubktów usługowych. Głównymi najemcami są m.in.: POLOmarket, JYSK, Media Expert, Rossmann, CCC, Deichmann, Martes Sport, Pepco, Empik, Relay oraz Play. Do dyspozycji klientów oddany zostanie parking na 200 samochodów osobowych.
- Cieszymy się, że zsukcesem udało się nam skomercjalizować centrum. Strefa zasięgu o wolumenie 55 tys osób oraz sąsiedztwo PKS okazały się atrakcyjne dla najemców, którzy po raz kolejny już współpracują przy projekcie Karuzela. Stopień komercjalizacji na dzień otwarcia wynosi 99 proc. Przygotowaliśmy wiele atrakcji dla mieszkańców mając nadzieję, że „rozkręcą“ znami kolejną Karuzlę – mówi Marceli Maćkiewicz zRetail Concept, która komercjalizowała park handlowy.
Inwestorem jest spółka Karuzela. Generalnym wykonawcą projektu jest firma Budrem. Komercjalizacją zajmuje się firma Retail Concept, specjalizująca się w obsłudze rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: