Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Powiększy się Centrum Handlowe Auchan Gdańsk
11.03.2015

Powiększy się Centrum Handlowe Auchan Gdańsk

W drugiej połowie 2015 roku rozpocznie się zapowiadana przebudowa południowej strony gdańskiej galerii handlowej Auchan. Inwestor i właściciel obiektu, firma Immochan, skomercjalizował zmodernizowany obiekt w ponad 80 procentach. Zgodnie z planami, druga faza przebudowy pomorskiej galerii Auchan ruszy w trzecim kwartale bieżącego roku i potrwa do początku 2016 roku. Dzięki zaplanowanym pracom, GLA galerii wraz z Leroy Merlin, Decathlon i Norauto wzrośnie do 48500 mkw., a liczba butików w pasażu do 70. Jak zapowiada inwestor, zmodernizowane centrum stanie się większym i bardziej nowoczesnym obiektem handlowym z udoskonaloną ofertą zakupową. - Realizowany przez nas projekt cieszy się sporym zainteresowaniem ze strony najemców, a poziom komercjalizacji w przebudowywanym obiekcie wynosi obecnie 80 procent. W portfolio galerii pojawiło się wiele nowych, dotąd nieobecnych marek – Anita Kaczmarska, manager komercjalizacji Immochan Immochan rozważnie przygotowuje przebudowę w zakresie koncepcji tenant mix odświeżonej powierzchni handlowej. W ostatnich miesiącach współpracę z komercjalizatorem Centrum Handlowego Auchan Gdańsk rozpoczęły takie marki, jak Terranova, Ryłko, Martes Sport czy jedna z największych w Polsce sieci elektromarketów - Media Expert. Umowy podpisano również z marką Krakowski Kredens, restauracją Berlin Döner Kebap czy placem zabaw Kinderplaneta o powierzchni ponad 400 mkw.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
W drugiej połowie 2015 roku rozpocznie się zapowiadana przebudowa południowej strony gdańskiej galerii handlowej Auchan. Inwestor i właściciel obiektu, firma Immochan, skomercjalizował zmodernizowany obiekt w ponad 80 procentach.
Zgodnie z planami, druga faza przebudowy pomorskiej galerii Auchan ruszy w trzecim kwartale bieżącego roku i potrwa do początku 2016 roku. Dzięki zaplanowanym pracom, GLA galerii wraz z Leroy Merlin, Decathlon i Norauto wzrośnie do 48500 mkw., a liczba butików w pasażu do 70. Jak zapowiada inwestor, zmodernizowane centrum stanie się większym i bardziej nowoczesnym obiektem handlowym z udoskonaloną ofertą zakupową.
- Realizowany przez nas projekt cieszy się sporym zainteresowaniem ze strony najemców, a poziom komercjalizacji w przebudowywanym obiekcie wynosi obecnie 80 procent. W portfolio galerii pojawiło się wiele nowych, dotąd nieobecnych marek – Anita Kaczmarska, manager komercjalizacji Immochan
Immochan rozważnie przygotowuje przebudowę w zakresie koncepcji tenant mix odświeżonej powierzchni handlowej. W ostatnich miesiącach współpracę z komercjalizatorem Centrum Handlowego Auchan Gdańsk rozpoczęły takie marki, jak Terranova, Ryłko, Martes Sport czy jedna z największych w Polsce sieci elektromarketów - Media Expert. Umowy podpisano również z marką Krakowski Kredens, restauracją Berlin Döner Kebap czy placem zabaw Kinderplaneta o powierzchni ponad 400 mkw.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: