Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Ostatnie dni szczecińskiej Selfy
14.05.2009

Ostatnie dni szczecińskiej Selfy

Szczecińska spółka, córka gdyńskiego Polnordu - giełdowego dewelopera - ma już pozwolenie na budowę. - Mamy też umowę z PKO BP, gwarantującą nam finansowanie inwestycji - mówi Zbigniew Błaszczyk, prezes spółki celowej Polnord Szczecin. - W wakacje przystąpimy do prac rozbiórkowych, a zaraz potem do budowy. Pierwszyhttp://www.kompasinwestycji.pl/admin_cms/index.php?adm=aktualnosci&form=add etap zabudowy chcemy zakończyć wiosną 2011 r. Najpierw planowane jest wzniesienie pięciu budynków w kwartale przyległym do ul. Ku Słońcu. - Osiedla projektowała nam szczecińska firma, chcemy je zbudować siłami lokalnych firm - mówi Błaszczyk. Domy będą miały do sześciu pięter wysokości. Firma projektowa Arko inspirowała się zabudową ścisłego centrum Szczecina. Toteż budynki wieńczyć będą gzymsy i attyki na poziomie 18 metrów. Pomiędzy budynkami zaprojektowano 20-metrowe ulice i skwery. Nawiązaniem do urbanistyki miejskiej będą także wewnętrzne ronda. Na całym osiedlu zaplanowano jedynie 16 miejsc postojowych dla samochodów, ale auta mieszkańców mają parkować w podziemnych garażach (205 miejsc).
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Szczecińska spółka, córka gdyńskiego Polnordu - giełdowego dewelopera - ma już pozwolenie na budowę. - Mamy też umowę z PKO BP, gwarantującą nam finansowanie inwestycji - mówi Zbigniew Błaszczyk, prezes spółki celowej Polnord Szczecin. - W wakacje przystąpimy do prac rozbiórkowych, a zaraz potem do budowy. Pierwszyhttp://www.kompasinwestycji.pl/admin_cms/index.php?adm=aktualnosci&form=add etap zabudowy chcemy zakończyć wiosną 2011 r. Najpierw planowane jest wzniesienie pięciu budynków w kwartale przyległym do ul. Ku Słońcu. - Osiedla projektowała nam szczecińska firma, chcemy je zbudować siłami lokalnych firm - mówi Błaszczyk. Domy będą miały do sześciu pięter wysokości. Firma projektowa Arko inspirowała się zabudową ścisłego centrum Szczecina. Toteż budynki wieńczyć będą gzymsy i attyki na poziomie 18 metrów. Pomiędzy budynkami zaprojektowano 20-metrowe ulice i skwery. Nawiązaniem do urbanistyki miejskiej będą także wewnętrzne ronda. Na całym osiedlu zaplanowano jedynie 16 miejsc postojowych dla samochodów, ale auta mieszkańców mają parkować w podziemnych garażach (205 miejsc).
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: