Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Nestlé otwiera pierwszą w Polsce fabrykę Purina PetCare
16.03.2015

Nestlé otwiera pierwszą w Polsce fabrykę Purina PetCare

Nestlé zainwestowało w fabrykę karmy dla zwierząt Purina PetCare w Nowej Wsi Wrocławskiej już 300 mln zł. W 2015 roku firma planuje zainwestować kolejne 153 mln zł i dwukrotnie zwiększyć wyjściową wydajność produkcyjną obiektu. Łączna kwota planowanych inwestycji do końca 2015 roku to ponad 450 mln zł. Nowa fabryka jest pierwszym zakładem Nestlé w Polsce produkującym karmę dla zwierząt domowych oraz trzecią tego typu inwestycją Nestlé Purina PetCare w Europie Centralnej. Inwestycja w Nowej Wsi Wrocławskiej oferuje łącznie 135,000 mkw. nowoczesnej powierzchni produkcyjnej, z czego 4,000 mkw. przeznaczone zostały na biura. - Poprzez nasze inwestycje stajemy się częścią lokalnej społeczności i tak też postrzegamy naszą rolę. Tworzymy nowe miejsca pracy. Kupujemy surowce od lokalnych dostawców, a także budujemy trwałe, wieloletnie relacje. Istotą naszej filozofii prowadzenia odpowiedzialnego biznesu jest „Tworzenie Wspólnej Wartości” (ang. Creating Shared Value, CSV), a więc przynoszenie korzyści równocześnie inwestorom i społecznościom, w których działamy – powiedział Simon Smith, prezes Nestlé Polska.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Nestlé zainwestowało w fabrykę karmy dla zwierząt Purina PetCare w Nowej Wsi Wrocławskiej już 300 mln zł. W 2015 roku firma planuje zainwestować kolejne 153 mln zł i dwukrotnie zwiększyć wyjściową wydajność produkcyjną obiektu. Łączna kwota planowanych inwestycji do końca 2015 roku to ponad 450 mln zł.
Nowa fabryka jest pierwszym zakładem Nestlé w Polsce produkującym karmę dla zwierząt domowych oraz trzecią tego typu inwestycją Nestlé Purina PetCare w Europie Centralnej. Inwestycja w Nowej Wsi Wrocławskiej oferuje łącznie 135,000 mkw. nowoczesnej powierzchni produkcyjnej, z czego 4,000 mkw. przeznaczone zostały na biura.
- Poprzez nasze inwestycje stajemy się częścią lokalnej społeczności i tak też postrzegamy naszą rolę. Tworzymy nowe miejsca pracy. Kupujemy surowce od lokalnych dostawców, a także budujemy trwałe, wieloletnie relacje. Istotą naszej filozofii prowadzenia odpowiedzialnego biznesu jest „Tworzenie Wspólnej Wartości” (ang. Creating Shared Value, CSV), a więc przynoszenie korzyści równocześnie inwestorom i społecznościom, w których działamy – powiedział Simon Smith, prezes Nestlé Polska.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: