
Wróć do Pulsu Budownictwa


05.11.2008
Most Rędziński
We Wrocławiu właśnie wystartowała budowa mostu Rędzińskiego, który ma być częścią przyszłej autostradowej obwodnicy Wrocławia. Przeprawa będzie miała 612 metrów długości, a razem z dojazdowymi estakadami - prawie dwa kilometry. W każdym kierunku kierowcy będą mieli do dyspozycji trzy pasy ruchu. Przeprawa zaprojektowana przez prof. Jana Bliszczuka z Politechniki Wrocławskiej będzie prawdziwym gigantem. Skowron wylicza, że sam pylon, czyli ogromna podpora ustawiona na środku przeprawy, od której odchodzą grube liny utrzymujące cały most, ma mieć 122 metry wysokości. Będzie najwyższą taką konstrukcją w Polsce.

Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
We Wrocławiu właśnie wystartowała budowa mostu Rędzińskiego, który ma być częścią przyszłej autostradowej obwodnicy Wrocławia. Przeprawa będzie miała 612 metrów długości, a razem z dojazdowymi estakadami - prawie dwa kilometry. W każdym kierunku kierowcy będą mieli do dyspozycji trzy pasy ruchu. Przeprawa zaprojektowana przez prof. Jana Bliszczuka z Politechniki Wrocławskiej będzie prawdziwym gigantem. Skowron wylicza, że sam pylon, czyli ogromna podpora ustawiona na środku przeprawy, od której odchodzą grube liny utrzymujące cały most, ma mieć 122 metry wysokości. Będzie najwyższą taką konstrukcją w Polsce.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: