Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Most Rędziński
05.11.2008

Most Rędziński

We Wrocławiu właśnie wystartowała budowa mostu Rędzińskiego, który ma być częścią przyszłej autostradowej obwodnicy Wrocławia. Przeprawa będzie miała 612 metrów długości, a razem z dojazdowymi estakadami - prawie dwa kilometry. W każdym kierunku kierowcy będą mieli do dyspozycji trzy pasy ruchu. Przeprawa zaprojektowana przez prof. Jana Bliszczuka z Politechniki Wrocławskiej będzie prawdziwym gigantem. Skowron wylicza, że sam pylon, czyli ogromna podpora ustawiona na środku przeprawy, od której odchodzą grube liny utrzymujące cały most, ma mieć 122 metry wysokości. Będzie najwyższą taką konstrukcją w Polsce.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
We Wrocławiu właśnie wystartowała budowa mostu Rędzińskiego, który ma być częścią przyszłej autostradowej obwodnicy Wrocławia. Przeprawa będzie miała 612 metrów długości, a razem z dojazdowymi estakadami - prawie dwa kilometry. W każdym kierunku kierowcy będą mieli do dyspozycji trzy pasy ruchu. Przeprawa zaprojektowana przez prof. Jana Bliszczuka z Politechniki Wrocławskiej będzie prawdziwym gigantem. Skowron wylicza, że sam pylon, czyli ogromna podpora ustawiona na środku przeprawy, od której odchodzą grube liny utrzymujące cały most, ma mieć 122 metry wysokości. Będzie najwyższą taką konstrukcją w Polsce.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: