Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Louvre Hotels Group wprowadza na rynek aparthotel w modelu hybrydowym
28.04.2021

Louvre Hotels Group wprowadza na rynek aparthotel w modelu hybrydowym

Louvre Hotels Group postawiło na rozwój wsegmencie aparthoteli, wprowadzając na rynek nową markę Tulip Residences. Pierwszy hotel apartamentowy grupy powstał wJoinville le Pont we Francji. Otwarcie kolejnego planowane jest wWarszawie. Wprowadzając na rynek markę Tulip Residences, trzygwiazdkowy koncept hotelu lifestylowego uzupełniony wyborem czterogwiazdkowych hoteli zoznaczeniem „Collection”, Louvre Hotels Group poszerza swoje portfolio. Tulip Residences to hybrydowa koncepcja długoterminowego zakwaterowania, która łączy wspólnotę mieszkalną, przestrzeń coworkingową istrefę wypoczynku. Każdy zhoteli apartamentowych zaoferuje gościom pokój typu studio lub apartament dwupokojowy zaprojektowane na potrzeby pobytów długoterminowych iwyposażone wczęść sypialną, aneks kuchenny i szybkie łącze internetowe. Oprócz przestrzeni coworkingowej zaplanowano również część gastronomiczną Tulip Café oraz strefę wypoczynku, wtym salę do jogi i salę fitness. Wszystkie wnętrza zaprojektowano we współpracy zfirmą Tremend Design iprojektantką Magdaleną Federowicz-Boule. Wmarcu 2021 roku we francuskiej miejscowości Joinville le Pont grupa otworzyła pierwszy własnościowy hotel apartamentowy oferujący blisko 100 pokoi. Zkolei wmaju 2021 roku otwarty zostanie pierwszy hotel franczyzowy nowej marki, zlokalizowany wcentrum Warszawy. Wciągu najbliższych pięciu lat Louvre Hotels Group planuje otwarcie około trzydziestu obiektów Tulip Residences wcałej Europie. Hotele znajdować się będą przede wszystkim wcentrach miast oraz wpobliżu najważniejszych węzłów komunikacyjnych. Zgodnie zoczekiwaniem swojego akcjonariusza, nastawionego na inwestycje whotele apartamentowe holdingu Jin Jiang, grupa rozpocznie też rozwój koncepcji na terenie Chin.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Louvre Hotels Group postawiło na rozwój wsegmencie aparthoteli, wprowadzając na rynek nową markę Tulip Residences. Pierwszy hotel apartamentowy grupy powstał wJoinville le Pont we Francji. Otwarcie kolejnego planowane jest wWarszawie.
Tulip Residences - nowa marka hotelowa ma działać w modelu hybrydowym
Wprowadzając na rynek markę Tulip Residences, trzygwiazdkowy koncept hotelu lifestylowego uzupełniony wyborem czterogwiazdkowych hoteli zoznaczeniem „Collection”, Louvre Hotels Group poszerza swoje portfolio. Tulip Residences to hybrydowa koncepcja długoterminowego zakwaterowania, która łączy wspólnotę mieszkalną, przestrzeń coworkingową istrefę wypoczynku. Każdy zhoteli apartamentowych zaoferuje gościom pokój typu studio lub apartament dwupokojowy zaprojektowane na potrzeby pobytów długoterminowych iwyposażone wczęść sypialną, aneks kuchenny i szybkie łącze internetowe. Oprócz przestrzeni coworkingowej zaplanowano również część gastronomiczną Tulip Café oraz strefę wypoczynku, wtym salę do jogi i salę fitness. Wszystkie wnętrza zaprojektowano we współpracy zfirmą Tremend Design iprojektantką Magdaleną Federowicz-Boule.
Wmarcu 2021 roku we francuskiej miejscowości Joinville le Pont grupa otworzyła pierwszy własnościowy hotel apartamentowy oferujący blisko 100 pokoi. Zkolei wmaju 2021 roku otwarty zostanie pierwszy hotel franczyzowy nowej marki, zlokalizowany wcentrum Warszawy.
Wciągu najbliższych pięciu lat Louvre Hotels Group planuje otwarcie około trzydziestu obiektów Tulip Residences wcałej Europie. Hotele znajdować się będą przede wszystkim wcentrach miast oraz wpobliżu najważniejszych węzłów komunikacyjnych. Zgodnie zoczekiwaniem swojego akcjonariusza, nastawionego na inwestycje whotele apartamentowe holdingu Jin Jiang, grupa rozpocznie też rozwój koncepcji na terenie Chin.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: