Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Konsorcjum spółki Torpol ma kontrakt na 1,43 mld zł na modernizację dworca Łódź Fabryczna
18.08.2011

Konsorcjum spółki Torpol ma kontrakt na 1,43 mld zł na modernizację dworca Łódź Fabryczna

Zarząd Polimex-Mostostal informuje, iż spółka zależna od emitenta, Torpol, jako lider konsorcjum zrealizuje inwestycję modernizacji linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, LOT B2 – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna. Spółka jest liderem konsorcjum firm: Astaldi, Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor i Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów. Umowa dotyczy zadania „Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, LOT B2 – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych.Przebudowa układu drogowego i infrastruktury wokół multimodalnego dworca Łódź Fabryczna – budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego nad i pod ul. Węglową”. Cena kontraktu, którego stronami będą: PKP Polskie Linie Kolejowe, Miasto Łódź oraz Polskie Koleje Państwowe, jako zamawiający oraz ww. konsorcjum, jako wykonawca, wynosi 1,43 mld zł netto. Szacunkowy zakres robót, przypadający do wykonania przez Torpol wynosi 40 proc. Okres wykonania prac obejmuje 42 miesiące od daty rozpoczęcia.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Zarząd Polimex-Mostostal informuje, iż spółka zależna od emitenta, Torpol, jako lider konsorcjum zrealizuje inwestycję modernizacji linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, LOT B2 – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna.
Spółka jest liderem konsorcjum firm: Astaldi, Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor i Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów. Umowa dotyczy zadania „Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, LOT B2 – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych.Przebudowa układu drogowego i infrastruktury wokół multimodalnego dworca Łódź Fabryczna – budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego nad i pod ul. Węglową”.
Cena kontraktu, którego stronami będą: PKP Polskie Linie Kolejowe, Miasto Łódź oraz Polskie Koleje Państwowe, jako zamawiający oraz ww. konsorcjum, jako wykonawca, wynosi 1,43 mld zł netto.
Szacunkowy zakres robót, przypadający do wykonania przez Torpol wynosi 40 proc. Okres wykonania prac obejmuje 42 miesiące od daty rozpoczęcia.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: