Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Koncepcja „Zielonego Światła” .
06.11.2008

Koncepcja „Zielonego Światła” .

Marszałek dolnośląski wprowadza w życie plan radykalnego przyspieszenia budowy dróg i mostów na Dolnym Śląsku. Głównym elementem jest nowy Wieloletni Plan Inwestycyjny. Dzięki temu w końcu możliwe będzie rozpoczęcie realizacji ważnych inwestycji. Wieloletni Plan Inwestycyjny, który jest głównym elementem koncepcji radykalnego przyspieszenia realizacji najważniejszych inwestycji infrastrukturalnych w województwie. Nowy plan zakłada przeznaczenie na inwestycje drogowe do 2013 roku aż 1,1 mld zł z budżetu województwa, co stanowić będzie około 70% środków inwestycyjnych. Pozostałe środki pochodzić będą z Regionalnego Programu Operacyjnego, budżetu państwa oraz z jednostek samorządu terytorialnego. Całkowity koszt wszystkich zaplanowanych inwestycji wyniesie 2 mld zł, czyli o ponad 600 mln zł więcej, niż w poprzednim planie. Na samą budowę dróg przeznaczono aż 1,6 mld zł. Tak znaczący wzrost środków na budowę dróg przy równoczesnym zmniejszeniu liczby zadań z 80 do 57 pozwoli radykalnie przyspieszyć ich realizację. Wydzielono również osobną kwotę na remonty.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Marszałek dolnośląski wprowadza w życie plan radykalnego przyspieszenia budowy dróg i mostów na Dolnym Śląsku. Głównym elementem jest nowy Wieloletni Plan Inwestycyjny. Dzięki temu w końcu możliwe będzie rozpoczęcie realizacji ważnych inwestycji. Wieloletni Plan Inwestycyjny, który jest głównym elementem koncepcji radykalnego przyspieszenia realizacji najważniejszych inwestycji infrastrukturalnych w województwie. Nowy plan zakłada przeznaczenie na inwestycje drogowe do 2013 roku aż 1,1 mld zł z budżetu województwa, co stanowić będzie około 70% środków inwestycyjnych. Pozostałe środki pochodzić będą z Regionalnego Programu Operacyjnego, budżetu państwa oraz z jednostek samorządu terytorialnego. Całkowity koszt wszystkich zaplanowanych inwestycji wyniesie 2 mld zł, czyli o ponad 600 mln zł więcej, niż w poprzednim planie. Na samą budowę dróg przeznaczono aż 1,6 mld zł. Tak znaczący wzrost środków na budowę dróg przy równoczesnym zmniejszeniu liczby zadań z 80 do 57 pozwoli radykalnie przyspieszyć ich realizację. Wydzielono również osobną kwotę na remonty.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: