
Wróć do Pulsu Budownictwa


03.03.2014
Centrum Handlowe Karuzela w Turku na finiszu
Centrum Handlowe Karuzela w Turku otwiera się 9 kwietnia 2014. Obiekt powstaje w centrum miasta, na terenie obecnego dworca PKS, u zbiegu ulic Dworcowej i Milewskiego. Będzie to pierwszy, nowoczesny obiekt handlowy w mieście Turek. Projekt będzie jednocześnie zintegrowany z funkcjonującym dworcem PKS.
Karuzela w Turku będzie miała 5350 mkw. powierzchni najmu, na której znajdzie się 13 punktów handlowo – usługowych. Głównymi najemcami są m.in.: POLOmarket, JYSK, Media Expert, Rossmann, CCC, Deichmann, Martes Sport, Pepco, Empik, Relay oraz Play. Do dyspozycji Klientów oddany zostanie parking na 200 samochodów osobowych.
- Jesteśmy na finiszu wszystkich prac wykończeniowych. Proces komercjalizacji jest też już praktycznie zakończony. Stopień komercjalizacji na dzień dzisiejszy wynosi 99%. Mamy bardzo dobre doświadczenie z Karuzeli w Wodzisławiu gdzie sąsiedztwo PKS zwiększa trafic dla obiektu o około 30% – mówi Marceli Maćkiewicz z Retail Concept, która komercjalizowała park handlowy.
Inwestorem jest spółka Karuzela. Generalnym wykonawcą projektu jest firma Budrem. Komercjalizacją zajmuje się firma Retail Concept, specjalizująca się w obsłudze rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski.

Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Centrum Handlowe Karuzela w Turku otwiera się 9 kwietnia 2014. Obiekt powstaje w centrum miasta, na terenie obecnego dworca PKS, u zbiegu ulic Dworcowej i Milewskiego. Będzie to pierwszy, nowoczesny obiekt handlowy w mieście Turek. Projekt będzie jednocześnie zintegrowany z funkcjonującym dworcem PKS.
Karuzela w Turku będzie miała 5350 mkw. powierzchni najmu, na której znajdzie się 13 punktów handlowo – usługowych. Głównymi najemcami są m.in.: POLOmarket, JYSK, Media Expert, Rossmann, CCC, Deichmann, Martes Sport, Pepco, Empik, Relay oraz Play. Do dyspozycji Klientów oddany zostanie parking na 200 samochodów osobowych.
- Jesteśmy na finiszu wszystkich prac wykończeniowych. Proces komercjalizacji jest też już praktycznie zakończony. Stopień komercjalizacji na dzień dzisiejszy wynosi 99%. Mamy bardzo dobre doświadczenie z Karuzeli w Wodzisławiu gdzie sąsiedztwo PKS zwiększa trafic dla obiektu o około 30% – mówi Marceli Maćkiewicz z Retail Concept, która komercjalizowała park handlowy.
Inwestorem jest spółka Karuzela. Generalnym wykonawcą projektu jest firma Budrem. Komercjalizacją zajmuje się firma Retail Concept, specjalizująca się w obsłudze rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: