Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Atal: wzrost sprzedaży w I kwartale
11.04.2013

Atal: wzrost sprzedaży w I kwartale

Rekordowy wynik sprzedaży Atal w 2012 roku uplasował spółkę w czołówce polskich deweloperów. Z początkiem roku firma nie zwolniła tempa i w pierwszym kwartale br. sfinalizowała aż 207 umów, odnotowując tym samym aż 72,5% wzrost sprzedaży. Atal zamyka pierwszy kwartał 2013 roku z rekordowym, bo aż 72,5% wzrostem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Najwięcej, bo 87 transakcji zawarto w Krakowie, gdzie deweloper realizuje projekty Nadwiślańska 11, City Towers Czyżyny, Nowy Żabiniec, Lindego Park oraz Bronowice Residence III. Nie zwolniła również sprzedaż w ramach inwestycji Nowe Polesie w Łodzi oraz na warszawskiej Atal Marinie, gdzie podpisano odpowiednio 32 i 31 umów. W tym okresie sprzedano także 34 lokale w ramach wrocławskich projektów Agrestowa Aleja, Osiedle Mieszczańskie, Zielona Etiuda, Zielone Wojszyce i Ville Murano. Natomiast w Katowicach na Osiedlu Ligota Park nabywców znalazły 23 mieszkania. - Po raz kolejny nasi klienci docenili wysoką jakość naszej oferty. Ponad dwukrotnie więcej mieszkań sprzedaliśmy w Krakowie i Łodzi, a w Katowicach wzrost sięgnął aż 77%. Dużym zainteresowaniem cieszy się także nasz warszawski projekt Atal Marina – komentuje Zbigniew Juroszek, prezes Atal. - Planujemy ciągły rozwój naszej działalności i kolejne realizacje w największych miastach Polski. Intensywnie badamy także możliwości inwestycyjne w stolicy Czech i jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie rozpoczniemy działalność w Pradze jeszcze w 2013 roku – dodaje Juroszek. Atal wprowadza szereg udogodnień i promocji, które ułatwiają klientom podjęcie decyzji oraz przejście przez cały proces zakupu własnego M. Stale rozwijany jest także cieszący się dużym powodzeniem wśród klientów program wykończenia wnętrz „Atal Design”. - Wieloletnia obserwacja i działalność na największych rynkach w Polsce pozwalają nam na trafną identyfikację trendów i odpowiadanie na potrzeby mieszkańców Krakowa, Wrocławia, Warszawy, Katowic oraz Łodzi, a także przygotowanie odpowiedniej oferty promocyjnej – dodaje Ewelina Juroszek, dyrektor ds. sprzedaży Atal.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Rekordowy wynik sprzedaży Atal w 2012 roku uplasował spółkę w czołówce polskich deweloperów. Z początkiem roku firma nie zwolniła tempa i w pierwszym kwartale br. sfinalizowała aż 207 umów, odnotowując tym samym aż 72,5% wzrost sprzedaży.
Atal zamyka pierwszy kwartał 2013 roku z rekordowym, bo aż 72,5% wzrostem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Najwięcej, bo 87 transakcji zawarto w Krakowie, gdzie deweloper realizuje projekty Nadwiślańska 11, City Towers Czyżyny, Nowy Żabiniec, Lindego Park oraz Bronowice Residence III. Nie zwolniła również sprzedaż w ramach inwestycji Nowe Polesie w Łodzi oraz na warszawskiej Atal Marinie, gdzie podpisano odpowiednio 32 i 31 umów. W tym okresie sprzedano także 34 lokale w ramach wrocławskich projektów Agrestowa Aleja, Osiedle Mieszczańskie, Zielona Etiuda, Zielone Wojszyce i Ville Murano. Natomiast w Katowicach na Osiedlu Ligota Park nabywców znalazły 23 mieszkania.
- Po raz kolejny nasi klienci docenili wysoką jakość naszej oferty. Ponad dwukrotnie więcej mieszkań sprzedaliśmy w Krakowie i Łodzi, a w Katowicach wzrost sięgnął aż 77%. Dużym zainteresowaniem cieszy się także nasz warszawski projekt Atal Marina – komentuje Zbigniew Juroszek, prezes Atal. - Planujemy ciągły rozwój naszej działalności i kolejne realizacje w największych miastach Polski. Intensywnie badamy także możliwości inwestycyjne w stolicy Czech i jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie rozpoczniemy działalność w Pradze jeszcze w 2013 roku – dodaje Juroszek.
Atal wprowadza szereg udogodnień i promocji, które ułatwiają klientom podjęcie decyzji oraz przejście przez cały proces zakupu własnego M. Stale rozwijany jest także cieszący się dużym powodzeniem wśród klientów program wykończenia wnętrz „Atal Design”.
- Wieloletnia obserwacja i działalność na największych rynkach w Polsce pozwalają nam na trafną identyfikację trendów i odpowiadanie na potrzeby mieszkańców Krakowa, Wrocławia, Warszawy, Katowic oraz Łodzi, a także przygotowanie odpowiedniej oferty promocyjnej – dodaje Ewelina Juroszek, dyrektor ds. sprzedaży Atal.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: