Data dodania: 14/07/2014

Firma CBRE zaprasza do zgłaszania prac do kolejnej edycji konkursu fotograficznego Urban Photographer of the Year (Miasta w Obiektywie). Konkurs, organizowany od 8 lat przez CBRE, największą na świecie firmę doradczą działającą w sektorze nieruchomości komercyjnych, jest otwarty dla wszystkich fotografów na całym świecie.

Celem konkursu jest zachęcenie fotografów, zarówno profesjonalnych jak i amatorów, do uchwycenia kwintesencji życia i pracy w miastach i miasteczkach na całym świecie o każdej porze dnia i nocy.

Zdjęcie, które zajęło trzecie miejsce w ubiegorocznej edycji konkursu fotografii o tematyce miejskiej, organizowanego przez CBRE

Główną nagrodą dla zwycięzcy konkursu „Miasta w Obiektywie” jest luksusowe foto-safari w egzotycznej lokalizacji, ufundowane przez CBRE. Przewidziane są również nagrody dla zdobywców dwóch kolejnych miejsc oraz dodatkowo za 24 wyróżniające się fotografie przedstawiające każdą godzinę doby z życia miasta – dlatego w zgłoszeniach trzeba określić m.in. godzinę wykonania zdjęcia.

Laureaci poprzednich edycji inspirowali się m.in. osobami dojeżdżający do pracy na rowerach, pucybutami w Nowym Jorku i tętniącymi życiem bazarami w Kambodży. Mark French, zwycięzca z 2013 roku, zdobył główną nagrodę za zdjęcie kierowcy autobusu w Hong Kongu.

W tegorocznym konkursie pojawiła się nowa kategoria dla dzieci, młodzieży i studentów w wieku od 13 do 25 lat. Przy wsparciu organizacji charytatywnej Plan International, która jest nowym partnerem CBRE, zdjęcia z tej kategorii będą oceniane przez młodych ludzi zaangażowanych w współpracę z Plan International oraz Zespół CBRE ds. akcji charytatywnych. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń mija 8 sierpnia 2014 r.

- W ubiegłym roku do konkursu nadesłano ponad 12.500 fotografii z całego świata, a w edycji sprzed dwóch lat wśród zwycięzców nagród 24-godzinnych, znalazło się aż czterech Polaków. Bardzo zachęcamy do rejestracji wszystkich entuzjastów fotografii z naszego kraju, zarówno profesjonalnych fotografów, jak i amatorów. Jako firma działająca na rynku nieruchomości komercyjnych, temat miast jest nam szczególnie bliski. Dzięki nowej kategorii, w której prace nadsyłać mogą dzieci i młodzież, będziemy mieli okazję sprawdzić jak młodzi ludzie postrzegają życie w miastach i miasteczkach na całym świecie. Mamy nadzieję, że wśród laureatów tegorocznego konkursu znajdą się również Polacy – mówi Paulina Krasnopolska, dyrektor marketingu w CBRE w Polsce.