Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Północny odcinek Wschodniej Obwodnicy Wrocławia ma wykonawcę
21.02.2017

Północny odcinek Wschodniej Obwodnicy Wrocławia ma wykonawcę

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei wybrała wykonawcę północnego odcinka wschodniej obwodnicy Wrocławia. Fragment z Łanów do Długołęki zbuduje konsorcjum Strabag, a koszt budowy 10-kilomerowego odcinka trasy to około 105 mln zł. Nowy odcinek wschodniej obwodnicy Wrocławia z Łanów do Długołęki stworzy duże udogodnienie dla kierowców we wschodniej i północnej części Wrocławia, ułatwiając także komunikację w ruchu lokalnym w obrębie miasta. Inwestycję w systemie „projektuj i buduj” realizować będzie konsorcjum firm: lider - Strabag Infrastruktura Południe i partner - Strabag. Prace budowlane ruszą jesienią przyszłego roku. Droga rozpocznie się za skrzyżowaniem z ulicą Strachocińską we Wrocławiu, na którym jest już wybudowane rondo. Trasa poprzez dwujezdniowy wiadukt drogowy będzie przekraczać linię kolejową nr 292 - Jelcz Miłoszyce – Wrocław Osobowice oraz planowaną Trasę Swojczycką. - Droga będzie miała po jednym pasie w każdym kierunku z chodnikiem oraz ścieżką rowerową. Nad terenami Natury 2000 i rzeką Widawą planowane jest poprowadzenie mostu o długości ok.180 m. Koniec nowego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia zostanie włączony do drogi krajowej nr 98 w miejscu skrzyżowania z Łącznikiem „Długołęka” Autostradowej Obwodnicy Wrocławia. Wschodnia Obwodnica Wrocławia wybudowana w całości stworzy razem z AOW pierścień drogowy wokół stolicy Dolnego Śląska - mówi Jerzy Michalak, członek zarządu województwa odpowiedzialny za rozwój dróg na Dolnym Śląsku. Trasa zostanie wybudowana pod koniec 2020 roku.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Dolnośląska Służba Dróg i Kolei wybrała wykonawcę północnego odcinka wschodniej obwodnicy Wrocławia. Fragment z Łanów do Długołęki zbuduje konsorcjum Strabag, a koszt budowy 10-kilomerowego odcinka trasy to około 105 mln zł.
Nowy odcinek wschodniej obwodnicy Wrocławia z Łanów do Długołęki stworzy duże udogodnienie dla kierowców we wschodniej i północnej części Wrocławia, ułatwiając także komunikację w ruchu lokalnym w obrębie miasta. Inwestycję w systemie „projektuj i buduj” realizować będzie konsorcjum firm: lider - Strabag Infrastruktura Południe i partner - Strabag. Prace budowlane ruszą jesienią przyszłego roku.
Droga rozpocznie się za skrzyżowaniem z ulicą Strachocińską we Wrocławiu, na którym jest już wybudowane rondo. Trasa poprzez dwujezdniowy wiadukt drogowy będzie przekraczać linię kolejową nr 292 - Jelcz Miłoszyce – Wrocław Osobowice oraz planowaną Trasę Swojczycką.
- Droga będzie miała po jednym pasie w każdym kierunku z chodnikiem oraz ścieżką rowerową. Nad terenami Natury 2000 i rzeką Widawą planowane jest poprowadzenie mostu o długości ok.180 m. Koniec nowego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia zostanie włączony do drogi krajowej nr 98 w miejscu skrzyżowania z Łącznikiem „Długołęka” Autostradowej Obwodnicy Wrocławia. Wschodnia Obwodnica Wrocławia wybudowana w całości stworzy razem z AOW pierścień drogowy wokół stolicy Dolnego Śląska - mówi Jerzy Michalak, członek zarządu województwa odpowiedzialny za rozwój dróg na Dolnym Śląsku. Trasa zostanie wybudowana pod koniec 2020 roku.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: