
Wróć do Pulsu Budownictwa


10.09.2019
Park handlowy w Sochaczewie będzie większy
Carrefour Polska, właściciel i zarządca Sonata Park w Sochaczewie zapowiada rozbudowę liczącego obecnie ponad 11000 mkw. obiektu. Pierwsze prace oraz proces komercjalizacji nowej części galerii ruszą jeszcze w tym roku.
Sonata Park to największy park handlowy należący do Carrefour Polska, zlokalizowany w liczącym 35000 mieszkańców Sochaczewie. Obiekt, oddany do użytku pod koniec 2014 r., zostanie poddany kompleksowej rozbudowie, która ma na celu poszerzenie i dywersyfikację oferty handlowej oraz unowocześnienie i dopasowanie obiektu do potrzeb klientów.
– Podjęliśmy decyzję o rozbudowie Sonata Park, zgodnie z naszą długoterminową strategią inwestowania w rozwój naszego portfolio galerii handlowych, w celu zwiększenia ich wartości. Nie bez znaczenia dla tej decyzji jest popularność i rosnące potrzeby mieszkańców Sochaczewa i regionu, które dają nam gwarancję opłacalności poniesionych nakładów – powiedziała Jagoda Gwardys-Zientara, wiceprezes Carrefour Polska, dyrektor finansowy Galerii Handlowych, Nieruchomości i Ekspansji.
Na skutek rozbudowy, Sonata Park zyska około 4300 mkw. powierzchni handlowej, która trafi do nowych najemców. Carrefour planuje poszerzyć obecne portfolio marek modowych, a także zainteresować inwestycją innych najemców.
Sonata Park Sochaczew to nowoczesny park handlowy wraz z hipermarketem kompaktowym Carrefour, który powstał w 2014 roku. Na powierzchni ponad 11000 mkw. oferuje obecnie takie marki jak między innymi: H&M, House, Cropp, Sinsay i Reserved (grupa LPP), a także Carry, Empik, Smyk, Briju czy Drogeria Natura.

Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Carrefour Polska, właściciel i zarządca Sonata Park w Sochaczewie zapowiada rozbudowę liczącego obecnie ponad 11000 mkw. obiektu. Pierwsze prace oraz proces komercjalizacji nowej części galerii ruszą jeszcze w tym roku.

Sonata Park to największy park handlowy należący do Carrefour Polska, zlokalizowany w liczącym 35000 mieszkańców Sochaczewie. Obiekt, oddany do użytku pod koniec 2014 r., zostanie poddany kompleksowej rozbudowie, która ma na celu poszerzenie i dywersyfikację oferty handlowej oraz unowocześnienie i dopasowanie obiektu do potrzeb klientów.
– Podjęliśmy decyzję o rozbudowie Sonata Park, zgodnie z naszą długoterminową strategią inwestowania w rozwój naszego portfolio galerii handlowych, w celu zwiększenia ich wartości. Nie bez znaczenia dla tej decyzji jest popularność i rosnące potrzeby mieszkańców Sochaczewa i regionu, które dają nam gwarancję opłacalności poniesionych nakładów – powiedziała Jagoda Gwardys-Zientara, wiceprezes Carrefour Polska, dyrektor finansowy Galerii Handlowych, Nieruchomości i Ekspansji.
Na skutek rozbudowy, Sonata Park zyska około 4300 mkw. powierzchni handlowej, która trafi do nowych najemców. Carrefour planuje poszerzyć obecne portfolio marek modowych, a także zainteresować inwestycją innych najemców.
Sonata Park Sochaczew to nowoczesny park handlowy wraz z hipermarketem kompaktowym Carrefour, który powstał w 2014 roku. Na powierzchni ponad 11000 mkw. oferuje obecnie takie marki jak między innymi: H&M, House, Cropp, Sinsay i Reserved (grupa LPP), a także Carry, Empik, Smyk, Briju czy Drogeria Natura.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: