
Wróć do Pulsu Budownictwa


28.01.2021
Kolejny park handlowy Karuzela
Sieć parków handlowych działających pod szyldem Karuzela powiększy się o kolejny obiekt. Projekt w Inowrocławiu uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę. Obiekt będzie miał około 9500 mkw. powierzchni najmu.
Inwestycja jest zlokalizowana przy ulicy Wojska Polskiego w Inowrocławiu, w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów Bricomarche, Carrefour, Leroy Merlin i Galerii Solnej z Tesco. Obiekt będzie miał formułę parku handlowego, która najlepiej sprawdziła się w okresie restrykcji związanymi z pandemia koronawirusa. Najemcami są już sklepy Sinsay, Media Expert, Tedi i KIK, które zajmą ponad połowę powierzchni Karuzeli. Obiekt uzupełnia asortyment okolicznych sklepów o ofertę dyskontową a także, razem z istniejącymi już obiektami, będzie największą koncentracją handlu w mieście o łącznej powierzchni handlowej przekraczającej 43 tys mkw.
– Inowrocław to duże miasto a obecny szybki rozwój dyskontów jest kluczowy dla rozwoju parków handlowych – komentuje Marceli Maćkiewicz odpowiedzialny za komercjalizację Karuzeli w Inowrocławiu.

Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Sieć parków handlowych działających pod szyldem Karuzela powiększy się o kolejny obiekt. Projekt w Inowrocławiu uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę. Obiekt będzie miał około 9500 mkw. powierzchni najmu.

Inwestycja jest zlokalizowana przy ulicy Wojska Polskiego w Inowrocławiu, w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów Bricomarche, Carrefour, Leroy Merlin i Galerii Solnej z Tesco. Obiekt będzie miał formułę parku handlowego, która najlepiej sprawdziła się w okresie restrykcji związanymi z pandemia koronawirusa. Najemcami są już sklepy Sinsay, Media Expert, Tedi i KIK, które zajmą ponad połowę powierzchni Karuzeli. Obiekt uzupełnia asortyment okolicznych sklepów o ofertę dyskontową a także, razem z istniejącymi już obiektami, będzie największą koncentracją handlu w mieście o łącznej powierzchni handlowej przekraczającej 43 tys mkw.
– Inowrocław to duże miasto a obecny szybki rozwój dyskontów jest kluczowy dla rozwoju parków handlowych – komentuje Marceli Maćkiewicz odpowiedzialny za komercjalizację Karuzeli w Inowrocławiu.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: