
Wróć do Pulsu Budownictwa

11.06.2025
Centrum handlowe w warszawskim Wilanowie. Komercjalizacja w toku
Nhood Services Poland komercjalizuje Wilanów Park – wielofunkcyjny projekt, który powstanie w warszawskim Wilanowie. Wśród najemców znajdzie się operator spożywczy Auchan. Na powierzchni ponad 52 tyś. mkw. zaplanowano około 140 lokali handlowych i wielosalowe kino.
Wilanów Park jest projektem realizowanym przez spółkę joint-venture Ceetrus, Apsys i Nhood. W ramach inwestycji powstanie nowoczesne centrum handlowe o powierzchni ponad 52 tys. mkw. z około 140 lokalami handlowymi, które zajmą, m.in. sklepy z różnorodnych segmentów, restauracje, rozrywkę, usługi i wielosalowe kino. Obiekt powstanie w otoczeniu ponad 2-hektarowego parku miejskiego.
– Prowadzimy proces komercjalizacji Wilanów Park, uwzględniając potrzeby i oczekiwania lokalnej społeczności oraz analizując całą strefę zasięgu. Zależy nam, żeby było to miejsce tętniące życiem, o różnorodnych funkcjach i wyróżniające się pod wieloma względami na warszawskim rynku. Obecnie prowadzimy rozmowy z najemcami reprezentującymi zarówno uznane marki obecne już na polskim rynku, jak i tymi, które dopiero planują zaistnienie w Polsce – mówi Hubert Oleksiak, Senior Leasing Manager Nhood Services Poland odpowiedzialny za Wilanów Park.
Nhood Services Poland planuje, że na parterze centrum handlowego znajdą się butiki marek perfumeryjno-kosmetycznych, jubilerskich, bieliźniarskich, elektronika, akcesoria, a także pierwsze poziomy wielopiętrowych sklepów odzieżowych. Na pierwszym piętrze obiektu zaplanowano ofertę modową, w tym butiki premium, marki sportowe oraz sklep z elektroniką i sprzętem gospodarstwa domowego.
W centrum handlowym znajdzie się operator spożywczy Auchan z nowym konceptem. Do tego koncepty restauracyjne - z oferty gastronomicznej będzie można korzystać w otwartej przestrzeni na dwóch poziomach oraz w restauracjach w wydzielonych lokalach. Większość najemców gastronomicznych znajdzie się w Oranżerii, która płynnie połączy bryłę centrum handlowego z otaczającym obiekt parkiem.
– W podejściu do miksu najemców w Wilanów Park i rozmowach z markami wykorzystujemy nie tylko naszą szeroką wiedzę na temat polskiego rynku, ale korzystamy również z międzynarodowej współpracy z zespołami Nhood z takich krajów jak Francja, Włochy czy Hiszpania, które pracowały między innymi nad dużymi projektami, jak Vialia Vigo czy Merlata Bloom Milano i wspierają nas w rozmowach z potencjalnymi najemcami – dodaje Hubert Oleksiak.

Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Nhood Services Poland komercjalizuje Wilanów Park – wielofunkcyjny projekt, który powstanie w warszawskim Wilanowie. Wśród najemców znajdzie się operator spożywczy Auchan. Na powierzchni ponad 52 tyś. mkw. zaplanowano około 140 lokali handlowych i wielosalowe kino.
Wilanów Park jest projektem realizowanym przez spółkę joint-venture Ceetrus, Apsys i Nhood. W ramach inwestycji powstanie nowoczesne centrum handlowe o powierzchni ponad 52 tys. mkw. z około 140 lokalami handlowymi, które zajmą, m.in. sklepy z różnorodnych segmentów, restauracje, rozrywkę, usługi i wielosalowe kino. Obiekt powstanie w otoczeniu ponad 2-hektarowego parku miejskiego.
– Prowadzimy proces komercjalizacji Wilanów Park, uwzględniając potrzeby i oczekiwania lokalnej społeczności oraz analizując całą strefę zasięgu. Zależy nam, żeby było to miejsce tętniące życiem, o różnorodnych funkcjach i wyróżniające się pod wieloma względami na warszawskim rynku. Obecnie prowadzimy rozmowy z najemcami reprezentującymi zarówno uznane marki obecne już na polskim rynku, jak i tymi, które dopiero planują zaistnienie w Polsce – mówi Hubert Oleksiak, Senior Leasing Manager Nhood Services Poland odpowiedzialny za Wilanów Park.
Nhood Services Poland planuje, że na parterze centrum handlowego znajdą się butiki marek perfumeryjno-kosmetycznych, jubilerskich, bieliźniarskich, elektronika, akcesoria, a także pierwsze poziomy wielopiętrowych sklepów odzieżowych. Na pierwszym piętrze obiektu zaplanowano ofertę modową, w tym butiki premium, marki sportowe oraz sklep z elektroniką i sprzętem gospodarstwa domowego.

Chcesz uzyskać pełen dostęp do informacji o inwestycjach i zleceniach z całej Polski?
W centrum handlowym znajdzie się operator spożywczy Auchan z nowym konceptem. Do tego koncepty restauracyjne - z oferty gastronomicznej będzie można korzystać w otwartej przestrzeni na dwóch poziomach oraz w restauracjach w wydzielonych lokalach. Większość najemców gastronomicznych znajdzie się w Oranżerii, która płynnie połączy bryłę centrum handlowego z otaczającym obiekt parkiem.
– W podejściu do miksu najemców w Wilanów Park i rozmowach z markami wykorzystujemy nie tylko naszą szeroką wiedzę na temat polskiego rynku, ale korzystamy również z międzynarodowej współpracy z zespołami Nhood z takich krajów jak Francja, Włochy czy Hiszpania, które pracowały między innymi nad dużymi projektami, jak Vialia Vigo czy Merlata Bloom Milano i wspierają nas w rozmowach z potencjalnymi najemcami – dodaje Hubert Oleksiak.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: