Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Carrefour powiększy centrum handlowe w Legnicy
11.09.2025

Carrefour powiększy centrum handlowe w Legnicy

Carrefour Polska zakończył pierwszy etap modernizacji swojego Centrum Handlowego Piekary w Legnicy. W ramach inwestycji obiekt zyskał nowych najemców, odświeżone wnętrza oraz przestrzeń usługową. Sieć nie zwalnia tempa i już przygotowuje drugą fazę rozbudowy tego centrum handlowego. Centrum Handlowe Piekary w Legnicy, otwarte w 2005 roku, gromadzi ofertę sklepów i usług - od popularnych marek odzieżowych i obuwniczych, takich jak CCC czy Pepco, po specjalistyczne salony, m.in. RTV Euro AGD i Vision Express. Uzupełnieniem oferty jest lokalna wędliniarnia i cukiernia, punkt Poczty Polskiej oraz restauracja Domino’s Pizza. Zakończony przez Carrefour Polska pierwszy etap modernizacji przyniósł znaczące zmiany w ofercie i standardzie obiektu. – W pierwszym kwartale do grona naszych najemców dołączył sklep Action, oferujący szeroki asortyment artykułów w atrakcyjnych cenach. Następnie otworzyła się drogeria Rossmann oraz swoją działalność rozpoczął klub fitness Fit Style, wprowadzając do galerii nowy wymiar aktywności i rekreacji. Dzięki tym otwarciom CH Piekary zyskało bardziej różnorodny charakter i odpowiada na potrzeby różnych grup klientów, od tych, którzy robią szybkie zakupy, po osoby poszukujące miejsca do dbania o zdrowie i kondycję – mówi Ewa Karska, Dyrektorka Galerii Handlowych w Carrefour Polska. Równolegle przeprowadzono gruntowną modernizację wnętrz, obejmującą min. wymianę posadzek i sufitów, generalny remont toalet oraz nową aranżację przestrzeni wspólnych. Carrefour Polska nie zwalnia tempa i już przygotowuje drugą fazę rozbudowy Centrum Handlowego Piekary. Proces komercjalizacji nowych powierzchni handlowych jest zaawansowany, a rozmowy prowadzone są z kolejnymi rozpoznawalnymi markami. – Rozpoczęliśmy już proces projektowania kolejnej fazy rozbudowy tego centrum, uwzględniając zainteresowanie najemców tą lokalizacją – dodaje Ewa Karska. Pod szyldem Carrefour Polska działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Carrefour Polska zakończył pierwszy etap modernizacji swojego Centrum Handlowego Piekary w Legnicy. W ramach inwestycji obiekt zyskał nowych najemców, odświeżone wnętrza oraz przestrzeń usługową. Sieć nie zwalnia tempa i już przygotowuje drugą fazę rozbudowy tego centrum handlowego.
Centrum Handlowe Piekary w Legnicy, otwarte w 2005 roku, gromadzi ofertę sklepów i usług - od popularnych marek odzieżowych i obuwniczych, takich jak CCC czy Pepco, po specjalistyczne salony, m.in. RTV Euro AGD i Vision Express. Uzupełnieniem oferty jest lokalna wędliniarnia i cukiernia, punkt Poczty Polskiej oraz restauracja Domino’s Pizza. Zakończony przez Carrefour Polska pierwszy etap modernizacji przyniósł znaczące zmiany w ofercie i standardzie obiektu.
– W pierwszym kwartale do grona naszych najemców dołączył sklep Action, oferujący szeroki asortyment artykułów w atrakcyjnych cenach. Następnie otworzyła się drogeria Rossmann oraz swoją działalność rozpoczął klub fitness Fit Style, wprowadzając do galerii nowy wymiar aktywności i rekreacji. Dzięki tym otwarciom CH Piekary zyskało bardziej różnorodny charakter i odpowiada na potrzeby różnych grup klientów, od tych, którzy robią szybkie zakupy, po osoby poszukujące miejsca do dbania o zdrowie i kondycję – mówi Ewa Karska, Dyrektorka Galerii Handlowych w Carrefour Polska.
Upsell background

Chcesz uzyskać pełen dostęp do informacji o inwestycjach i zleceniach z całej Polski?

Równolegle przeprowadzono gruntowną modernizację wnętrz, obejmującą min. wymianę posadzek i sufitów, generalny remont toalet oraz nową aranżację przestrzeni wspólnych. Carrefour Polska nie zwalnia tempa i już przygotowuje drugą fazę rozbudowy Centrum Handlowego Piekary. Proces komercjalizacji nowych powierzchni handlowych jest zaawansowany, a rozmowy prowadzone są z kolejnymi rozpoznawalnymi markami. – Rozpoczęliśmy już proces projektowania kolejnej fazy rozbudowy tego centrum, uwzględniając zainteresowanie najemców tą lokalizacją – dodaje Ewa Karska.
Pod szyldem Carrefour Polska działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: