Wróć do Pulsu Budownictwa
Brama Bieszczad w Sanoku - budowa wystartowała, komercjalizacja na finiszu
29.11.2025

Brama Bieszczad w Sanoku - budowa wystartowała, komercjalizacja na finiszu

Na placu budowy parku handlowego Brama Bieszczad w Sanoku odbyło się uroczyste wmurowanie kamienia węgielnego. To największa inwestycja realizowana przez firmę Refield. Park handlowy zostanie otwarty w 2026 roku. W pięciu budynkach znajdzie się ponad 30 najemców, w tym Castorama, Biedronka, Media Expert i Rossmann. – Brama Bieszczad w Sanoku to dla naszej firmy wyjątkowa inwestycja oraz wymagające przedsięwzięcie, ponieważ łączy dużą skalę, trudny teren i konieczność uzyskania wielu decyzji administracyjnych. Chcemy pokazać, że województwo podkarpackie ma ogromny potencjał i warto na jego terenie budować – powiedział Fabian Eryk Barbarowicz, prezes firmy Refield. Z kolei Mateusz Świętochowski - Członek Zarządu Refield zwrócił uwagę, że najtrudniejszy etap inwestycji, obejmujący pozyskanie blisko 10 ha gruntu składającego się z ponad 40 działek oraz przeprowadzenie prac ziemnych, został już zrealizowany. Podkreślił również, że lokalizacja przy rondzie łączącym główne arterie DK 28 i DK 84 oraz dogodne warunki komunikacyjne to kluczowe atuty inwestycji, która będzie mogła obsługiwać zarówno mieszkańców Sanoka, jak i turystów oraz mieszkańców okolicznych powiatów. Brama Bieszczad jest największą jak dotąd inwestycją realizowaną przez dewelopera. W obiekcie, składającym się z pięciu budynków o łącznej powierzchni niespełna 23 000 mkw. GLA, znajdzie się ponad 30 najemców. Wśród nich są m.in. Castorama, operator spożywczy Biedronka, sklepy z grupy CCC (CCC, Worldbox, Half Price, eobuwie.pl), marki z grupy LPP (Sinsay, Reserved, Cropp, House), a także Ochnik, Big Star, Martes Sport, Pepco, Media Expert, Smyk, X-Kids, Rossmann i Hebe. Komercjalizacja wynosi ponad 95%. Otwarcie parku handlowego zaplanowane jest na październik 2025 roku. Prace budowlane na terenie inwestycji przebiegają zgodnie z planem i przyjętym harmonogramem. Generalny wykonawca - firma P.H.U. Gra-Mar Joanna Woźniak zapewnia, że inwestycja zostanie ukończona w terminie, a otwarcie parku handlowego nastąpi w październiku 2026 roku, zgodnie z pierwotnymi założeniami. W projekt zaangażowane są także liczne lokalne przedsiębiorstwa z Podkarpacia. Refield konsekwentnie realizuje kolejne parki handlowe na terenie Polski. We wrześniu został otwarty park handlowy w Ciechanowie, a w listopadzie - w Bartoszycach. Jesienią 2026 roku planowane jest otwarcie Bramy Bieszczad w Sanoku. W kolejnych latach powstaną inwestycje w Łańcucie, Leżajsku o powierzchni powyżej 10 000 mkw. GLA oraz Środzie Wielkopolskiej. Ten ostatni jest realizowany we współpracy z RG Leasing i będzie miał powierzchnię blisko 20 000 mkw. GLA.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Na placu budowy parku handlowego Brama Bieszczad w Sanoku odbyło się uroczyste wmurowanie kamienia węgielnego. To największa inwestycja realizowana przez firmę Refield. Park handlowy zostanie otwarty w 2026 roku. W pięciu budynkach znajdzie się ponad 30 najemców, w tym Castorama, Biedronka, Media Expert i Rossmann.
– Brama Bieszczad w Sanoku to dla naszej firmy wyjątkowa inwestycja oraz wymagające przedsięwzięcie, ponieważ łączy dużą skalę, trudny teren i konieczność uzyskania wielu decyzji administracyjnych. Chcemy pokazać, że województwo podkarpackie ma ogromny potencjał i warto na jego terenie budować – powiedział Fabian Eryk Barbarowicz, prezes firmy Refield.
Z kolei Mateusz Świętochowski - Członek Zarządu Refield zwrócił uwagę, że najtrudniejszy etap inwestycji, obejmujący pozyskanie blisko 10 ha gruntu składającego się z ponad 40 działek oraz przeprowadzenie prac ziemnych, został już zrealizowany. Podkreślił również, że lokalizacja przy rondzie łączącym główne arterie DK 28 i DK 84 oraz dogodne warunki komunikacyjne to kluczowe atuty inwestycji, która będzie mogła obsługiwać zarówno mieszkańców Sanoka, jak i turystów oraz mieszkańców okolicznych powiatów.
Upsell background

Chcesz uzyskać pełen dostęp do informacji o inwestycjach i zleceniach z całej Polski?

Brama Bieszczad jest największą jak dotąd inwestycją realizowaną przez dewelopera. W obiekcie, składającym się z pięciu budynków o łącznej powierzchni niespełna 23 000 mkw. GLA, znajdzie się ponad 30 najemców. Wśród nich są m.in. Castorama, operator spożywczy Biedronka, sklepy z grupy CCC (CCC, Worldbox, Half Price, eobuwie.pl), marki z grupy LPP (Sinsay, Reserved, Cropp, House), a także Ochnik, Big Star, Martes Sport, Pepco, Media Expert, Smyk, X-Kids, Rossmann i Hebe. Komercjalizacja wynosi ponad 95%. Otwarcie parku handlowego zaplanowane jest na październik 2025 roku.
Prace budowlane na terenie inwestycji przebiegają zgodnie z planem i przyjętym harmonogramem. Generalny wykonawca - firma P.H.U. Gra-Mar Joanna Woźniak zapewnia, że inwestycja zostanie ukończona w terminie, a otwarcie parku handlowego nastąpi w październiku 2026 roku, zgodnie z pierwotnymi założeniami. W projekt zaangażowane są także liczne lokalne przedsiębiorstwa z Podkarpacia.
Refield konsekwentnie realizuje kolejne parki handlowe na terenie Polski. We wrześniu został otwarty park handlowy w Ciechanowie, a w listopadzie - w Bartoszycach. Jesienią 2026 roku planowane jest otwarcie Bramy Bieszczad w Sanoku. W kolejnych latach powstaną inwestycje w Łańcucie, Leżajsku o powierzchni powyżej 10 000 mkw. GLA oraz Środzie Wielkopolskiej. Ten ostatni jest realizowany we współpracy z RG Leasing i będzie miał powierzchnię blisko 20 000 mkw. GLA.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: