Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
BPI Polska pod nowym szyldem na nowym rynku
09.01.2018

BPI Polska pod nowym szyldem na nowym rynku

BPI Polska zmienia logo i nazwę na BPI Real Estate Poland. Firma rozszerza zasadę budowania w zgodzie z otoczeniem – na bardziej aktywne kształtowanie przestrzeni wszystkich europejskich miast. Nowe motto belgijskiego dewelopera brzmi „urban shapers”. W tym roku firma wchodzi na nowy - poznański rynek. BPI Real Estate Poland obecna jest na trzech europejskich rynkach – belgijskim, luksemburskim i polskim. W Polsce inwestycje BPI Real Estate zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Do miast tych wkrótce dołączy również Poznań. W stolicy Wielkopolski przygotowywany jest obecnie projekt nowej inwestycji w Poznaniu, która będzie realizowana we współpracy joint venture z Acteeum Group. W 2017 roku BPI Real Estate Poland sprzedało w Polsce 218 mieszkań. Najwięcej - 118 lokali - w inwestycji Wola Libre przy ul. Obozowej 20 w Warszawie. Realizacja proejktu zakończy się w połowie tego roku. We Wrocławiu powstają Bulwary Książęce. W I etapie sprzedano 72 mieszkania, w 2018 roku firma planuje uruchomić sprzedaż w ramach II etapu inwestycji. – 2017 rok należy do jednych z najlepszych w historii działalności naszej firmy w Polsce. Nowy Rok zapowiada się równie optymistycznie. Planowany start sprzedaży II etapu inwestycji we Wrocławiu oraz rozpoczęcie realizacji nowej inwestycji w Poznaniu to tylko niektóre z planowanych przez nas przedsięwzięć. Nowe logo i nazwa naszej firmy wraz z nowym mottem dobrze obrazuje kierunek tych planów: chcemy już nie tylko realizować projekty, które powstają w poszanowaniu lokalnej architektury i środowiska, ale i aktywnie kształtują przestrzeń współczesnych miast, często tworząc ich nową tożsamość – powiedział Mariusz Rodak, dyrektor generalny BPI Real Estate Poland.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
BPI Polska zmienia logo i nazwę na BPI Real Estate Poland. Firma rozszerza zasadę budowania w zgodzie z otoczeniem – na bardziej aktywne kształtowanie przestrzeni wszystkich europejskich miast. Nowe motto belgijskiego dewelopera brzmi „urban shapers”. W tym roku firma wchodzi na nowy - poznański rynek.
BPI Real Estate Poland obecna jest na trzech europejskich rynkach – belgijskim, luksemburskim i polskim. W Polsce inwestycje BPI Real Estate zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Do miast tych wkrótce dołączy również Poznań. W stolicy Wielkopolski przygotowywany jest obecnie projekt nowej inwestycji w Poznaniu, która będzie realizowana we współpracy joint venture z Acteeum Group.
W 2017 roku BPI Real Estate Poland sprzedało w Polsce 218 mieszkań. Najwięcej - 118 lokali - w inwestycji Wola Libre przy ul. Obozowej 20 w Warszawie. Realizacja proejktu zakończy się w połowie tego roku. We Wrocławiu powstają Bulwary Książęce. W I etapie sprzedano 72 mieszkania, w 2018 roku firma planuje uruchomić sprzedaż w ramach II etapu inwestycji.
– 2017 rok należy do jednych z najlepszych w historii działalności naszej firmy w Polsce. Nowy Rok zapowiada się równie optymistycznie. Planowany start sprzedaży II etapu inwestycji we Wrocławiu oraz rozpoczęcie realizacji nowej inwestycji w Poznaniu to tylko niektóre z planowanych przez nas przedsięwzięć. Nowe logo i nazwa naszej firmy wraz z nowym mottem dobrze obrazuje kierunek tych planów: chcemy już nie tylko realizować projekty, które powstają w poszanowaniu lokalnej architektury i środowiska, ale i aktywnie kształtują przestrzeń współczesnych miast, często tworząc ich nową tożsamość – powiedział Mariusz Rodak, dyrektor generalny BPI Real Estate Poland.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: