Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
Belgijskie Galerie INDOMO
07.05.2009

Belgijskie Galerie INDOMO

Belgijska firma E&L Real Estates wprowadza na polski rynek nową sieć galerii wyposażenia wnętrz INDOMO. 16 maja 2009 r. otwarty zostanie pierwszy obiekt - Galeria INDOMO w Lubinie. INDOMO to nazwa nowej ogólnopolskiej sieci galerii wyposażenia wnętrz. 16 maja br. planowane jest otwarcie pierwszego w Polsce obiektu - Galerii INDOMO w Lubinie. Belgijski inwestor, E&L Real Estates negocjuje zakup gruntu pod kolejne lokalizacje. Firma przewiduje realizację dwóch obiektów rocznie; jako miejsce kolejnych lokalizacji brane są pod uwagę takie miasta jak Łódź czy Poznań. Galeria INDOMO w Lubinie oferuje pod jednym dachem produkty wielu marek z całego świata. Oferta adresowana jest do wymagających klientów i obejmuje cały asortyment branżowy, począwszy od podłóg, farb, tapet, przez pełną gamę mebli i akcesoriów. Znakiem rozpoznawczym sieci INDOMO jest precyzyjny dobór najemców, który zapewnia komplementarność oferty dostępnej w centrach. Poza sklepami z wyposażeniem wnętrz lubiński obiekt mieści w sobie również supermarket Piotr i Paweł oraz elektromarket Media Expert. Powierzchnie sklepów wynoszą od 45 do Potencjał rynku wyposażenia wnętrz w Polsce przekracza kilka miliardów złotych. Społeczeństwo bogaci się, a co za tym idzie jest bardziej zainteresowane wymianą przestarzałych sprzętów oraz zakupem produktów lepszej jakości. Na meble Polacy wydadzą w tym roku 6,5 mld zł, z kolei na akcesoria, wykładziny, firany czy dodatki kolejne 3 mld zł. Według szacunków remontu wymaga nawet 40 proc. polskich domów. Dlatego popyt na wykładziny, meble czy dodatki wnętrzarskie bardzo szybko rośnie - zwłaszcza że wymieniamy je coraz szybciej. Impulsem do tego przestało już być zużycie sprzętu, wystarczy zmiana mody. „INDOMO liczy na potencjał rynku , którego wartość przekracza 9 mld zł. Dodatkowo na rynku polskim nie ma - poza siecią IKEA - jednorodnej pod względem oferty sieci obiektów z branży wyposażenia wnętrz, przeznaczonych dla wymagającego klienta" - twierdzi Michał Włodarczyk. Kontakt dla prasy: Michał Włodarczyk Dyrektor ds. Rozwoju E&L Real Estates tel. kom:. 0 606 26 40 64 e-mail: m.wlodarczyk@real-estates.pl
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
Belgijska firma E&L Real Estates wprowadza na polski rynek nową sieć galerii wyposażenia wnętrz INDOMO. 16 maja 2009 r. otwarty zostanie pierwszy obiekt - Galeria INDOMO w Lubinie.
INDOMO to nazwa nowej ogólnopolskiej sieci galerii wyposażenia wnętrz. 16 maja br. planowane jest otwarcie pierwszego w Polsce obiektu - Galerii INDOMO w Lubinie. Belgijski inwestor, E&L Real Estates negocjuje zakup gruntu pod kolejne lokalizacje. Firma przewiduje realizację dwóch obiektów rocznie; jako miejsce kolejnych lokalizacji brane są pod uwagę takie miasta jak Łódź czy Poznań.
Galeria INDOMO w Lubinie oferuje pod jednym dachem produkty wielu marek z całego świata. Oferta adresowana jest do wymagających klientów i obejmuje cały asortyment branżowy, począwszy od podłóg, farb, tapet, przez pełną gamę mebli i akcesoriów. Znakiem rozpoznawczym sieci INDOMO jest precyzyjny dobór najemców, który zapewnia komplementarność oferty dostępnej w centrach. Poza sklepami z wyposażeniem wnętrz lubiński obiekt mieści w sobie również supermarket Piotr i Paweł oraz elektromarket Media Expert. Powierzchnie sklepów wynoszą od 45 do
Potencjał rynku wyposażenia wnętrz w Polsce przekracza kilka miliardów złotych. Społeczeństwo bogaci się, a co za tym idzie jest bardziej zainteresowane wymianą przestarzałych sprzętów oraz zakupem produktów lepszej jakości. Na meble Polacy wydadzą w tym roku 6,5 mld zł, z kolei na akcesoria, wykładziny, firany czy dodatki kolejne 3 mld zł. Według szacunków remontu wymaga nawet 40 proc. polskich domów. Dlatego popyt na wykładziny, meble czy dodatki wnętrzarskie bardzo szybko rośnie - zwłaszcza że wymieniamy je coraz szybciej. Impulsem do tego przestało już być zużycie sprzętu, wystarczy zmiana mody.
„INDOMO liczy na potencjał rynku , którego wartość przekracza 9 mld zł. Dodatkowo na rynku polskim nie ma - poza siecią IKEA - jednorodnej pod względem oferty sieci obiektów z branży wyposażenia wnętrz, przeznaczonych dla wymagającego klienta" - twierdzi Michał Włodarczyk. Kontakt dla prasy:
Michał Włodarczyk Dyrektor ds. Rozwoju E&L Real Estates tel. kom:. 0 606 26 40 64 e-mail: m.wlodarczyk@real-estates.pl
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: