Worker
Wróć do Pulsu Budownictwa
32 km ekspresówki za ponad 2 miliardy
12.09.2018

32 km ekspresówki za ponad 2 miliardy

GDDKiA wybrała najkorzystniejsze oferty na budowę drogi S3 na odcinku od Legnicy do przygranicznej Lubawki. Dwa odcinki trasy zbudują konsorcja spółek Porr i Mosty Łódź. Realizacja 32 km ekspresówki pochłonie w sumie ponad 2 mld zł. Droga ekspresowa S3 Południe Bolków do granicy z Czechami będzie miała długość ok. 32 km. Inwestycja obejmuje budowę m.in. trzech węzłów drogowych (Kamienna Góra Północ, Kamienna Góra Południe oraz Lubawka), kilku obiektów inżynierskich, w tym estakad po ok. 700 m, oraz dwóch tuneli drogowych po ok. 2300 m i ok. 320 m. Przedsięwzięcie będzie realizowane w systemie „projektuj i buduj“ i zostało podzielone na dwa zadania. GDDKiA właśnie rozstrzygnęła przetarg i wybrała najkorzystniejsze oferty. Umowy z wykonawcami zostaną podpisane po kontroli dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i upływie terminu do wniesienia odwołania. Najkorzystniejszą ofertę na budowę odcinka S3 od węzła Bolków (bez węzła) do węzła Kamienna Góra Północ (bez węzła), o długości ok. 16,1 km, złożyło konsorcjum spółki Porr i Porr Bau GmbH. Firmy wyceniły realizację zadania na kwotę 1,5 mld zł. W przetargu na wykonanie trasy od węzła Kamienna Góra Północ (z węzłem) do przygranicznej Lubawki za najkorzystniejszą została uznana oferta konsorcjum spółki Mosty Łódź i Przedsiębiorstwa Budownictwa Drogowo-Inżynieryjnego z Torunia. Firmy zaoferowały budowę ok. 15,3 km odcinka S3 za kwotę 880 mln zł.
Zdjęcie Michał Oksiński
Autorem artykułu jest:Michał Oksiński
GDDKiA wybrała najkorzystniejsze oferty na budowę drogi S3 na odcinku od Legnicy do przygranicznej Lubawki. Dwa odcinki trasy zbudują konsorcja spółek Porr i Mosty Łódź. Realizacja 32 km ekspresówki pochłonie w sumie ponad 2 mld zł.
Droga ekspresowa S3 Południe Bolków do granicy z Czechami będzie miała długość ok. 32 km. Inwestycja obejmuje budowę m.in. trzech węzłów drogowych (Kamienna Góra Północ, Kamienna Góra Południe oraz Lubawka), kilku obiektów inżynierskich, w tym estakad po ok. 700 m, oraz dwóch tuneli drogowych po ok. 2300 m i ok. 320 m. Przedsięwzięcie będzie realizowane w systemie „projektuj i buduj“ i zostało podzielone na dwa zadania. GDDKiA właśnie rozstrzygnęła przetarg i wybrała najkorzystniejsze oferty. Umowy z wykonawcami zostaną podpisane po kontroli dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i upływie terminu do wniesienia odwołania.
Najkorzystniejszą ofertę na budowę odcinka S3 od węzła Bolków (bez węzła) do węzła Kamienna Góra Północ (bez węzła), o długości ok. 16,1 km, złożyło konsorcjum spółki Porr i Porr Bau GmbH. Firmy wyceniły realizację zadania na kwotę 1,5 mld zł.
W przetargu na wykonanie trasy od węzła Kamienna Góra Północ (z węzłem) do przygranicznej Lubawki za najkorzystniejszą została uznana oferta konsorcjum spółki Mosty Łódź i Przedsiębiorstwa Budownictwa Drogowo-Inżynieryjnego z Torunia. Firmy zaoferowały budowę ok. 15,3 km odcinka S3 za kwotę 880 mln zł.
Wróć do Pulsu Budownictwa
Udostępnij artykuł: