Refield ma w budowie trzy parki handlowe o łącznej powierzchni ponad 20 000 mkw. Jednym z nich jest Pasaż Ciechanowski - komercjalizacja obiektu zbliża się do poziomu 90 proc.
Inwestycja w Ciechanowie u zbiegu ulic Gostkowskiej i Prymasa Tysiąclecia przyciągnęła uwagę wielu wiodących marek. Prowadzone są zaawansowane negocjacje z kolejnymi podmiotami, co wkrótce zwiększy stopień komercjalizacji do 90 proc.
– Naszą wizją jest tworzenie przestrzeni, które łączą funkcjonalność, różnorodność i nowoczesność. Cieszy nas, że nasze podejście spotyka się z tak dużym uznaniem wśród naszych partnerów – podkreśla Fabian Eryk Barbarowicz, prezes zarządu Refield.
Pełen dostęp do informacji o inwestycjach, nowe zlecenia w budownictwie. Wypróbuj bez zobowiązań >>
Grupa CCC, która od początku stawiała na projekt Refield w Ciechanowie, podjęła decyzję o otwarciu trzeciego lokalu w Pasażu. Worldbox, nowy flagowy koncept przyciągnie fanów mody streetwear oraz kolekcjonerów limitowanych edycji sneakersów. W ofercie Pasażu znajdą się również dwie inne marki z portfolio Grupy CCC, w tym innowacyjny koncept off-price - HalfPrice oraz sklep CCC.
Prace budowlane nad Pasażem Ciechanowskim przebiegają zgodnie z harmonogramem, a na placu budowy widać już znaczące postępy. Generalnym wykonawcą jest firma GRA-MAR, z którą Refield współpracuje od lat. Otwarcie obiektu planowane jest w III kwartale 2025 roku.
Rok 2025 zapowiada się wyjątkowo intensywnie dla firmy Refield, z trzema ważnymi otwarciami parków handlowych o łącznej powierzchni ponad 20 000 mkw. GLA. W I kwartale planowane jest otwarcie Pasażu Zwoleńskiego, w III kwartale Pasażu Ciechanowskiego, a na koniec roku, w IV kwartale - Pasażu Bartoszyckiego.